Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Hra 6 bere!
Thesis title in Czech: Hra 6 bere!
Thesis title in English: Game 6 takes!
Academic year of topic announcement: 2018/2019
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language:
Department: Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic (32-KTIML)
Supervisor: RNDr. Jan Hric
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 09.02.2019
Date of assignment: 02.04.2019
Confirmed by Study dept. on: 09.04.2019
Guidelines
Navrhněte a naimplementujte prostředí pro karetní hru 6bere! včetně automatických hráčů (tj. umělé inteligence). Porovnejte kvalitu navržených hráčů.
Hráči se můžou lišit parametrizací, množstvím zapamatovaných a používaných informací anebo způsobem implementace.

Prostředí umožní vstupní parametrizaci hráčů a vhodnou formou bude zobrazovat průbežné interní informace, případně radu pro lidského hráče na tahu.
Implementace umělé inteligence může být založena na kombinaci klasických metod [1] (minimax, expectimax), Monte-Carlo Tree Search [2] a/nebo zpětnovazebného učení [3].
References
[1] P. Norvig, S. Russell, Artificial Intelligence - A Modern Approach, Prentice Hall, 2010

[2] C. Browne, E. Powley, D. Whitehouse et. al., A Survey of Monte Carlo Tree Search Methods. IEEE Transactions on Computational Intelligence and AI in Games, IEEE, vol. 4, No. 1, 2012

[3] Richard S. Sutton, Andrew G. Barto, Reinforcement Learning: An Introduction, MIT Press, Cambridge, MA, 2018, 2nd ed., http://incompleteideas.net/book/the-book-2nd.html
Preliminary scope of work
Další možnosti:

- GUI, okna

- vypsat průběhy partií pro další statistické zpracování

- distribuovaný/síťový systém, server/klient; takový by byl prirozenější pro hru se souběžnými tahy
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html