Hra 6 bere!
Thesis title in Czech: | Hra 6 bere! |
---|---|
Thesis title in English: | Game 6 takes! |
Academic year of topic announcement: | 2018/2019 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | |
Department: | Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic (32-KTIML) |
Supervisor: | RNDr. Jan Hric |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 09.02.2019 |
Date of assignment: | 02.04.2019 |
Confirmed by Study dept. on: | 09.04.2019 |
Guidelines |
Navrhněte a naimplementujte prostředí pro karetní hru 6bere! včetně automatických hráčů (tj. umělé inteligence). Porovnejte kvalitu navržených hráčů.
Hráči se můžou lišit parametrizací, množstvím zapamatovaných a používaných informací anebo způsobem implementace. Prostředí umožní vstupní parametrizaci hráčů a vhodnou formou bude zobrazovat průbežné interní informace, případně radu pro lidského hráče na tahu. Implementace umělé inteligence může být založena na kombinaci klasických metod [1] (minimax, expectimax), Monte-Carlo Tree Search [2] a/nebo zpětnovazebného učení [3]. |
References |
[1] P. Norvig, S. Russell, Artificial Intelligence - A Modern Approach, Prentice Hall, 2010
[2] C. Browne, E. Powley, D. Whitehouse et. al., A Survey of Monte Carlo Tree Search Methods. IEEE Transactions on Computational Intelligence and AI in Games, IEEE, vol. 4, No. 1, 2012 [3] Richard S. Sutton, Andrew G. Barto, Reinforcement Learning: An Introduction, MIT Press, Cambridge, MA, 2018, 2nd ed., http://incompleteideas.net/book/the-book-2nd.html |
Preliminary scope of work |
Další možnosti:
- GUI, okna - vypsat průběhy partií pro další statistické zpracování - distribuovaný/síťový systém, server/klient; takový by byl prirozenější pro hru se souběžnými tahy |