Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Lesní pedagogika a její význam pro geografické vzdělávání
Thesis title in Czech: Lesní pedagogika a její význam pro geografické vzdělávání
Thesis title in English: Forest pedagogy and its value for geographical education
Key words: lesní pedagogika, terénní výuka, zážitková pedagogika, geografické vzdělávání, zeměpis
English key words: Forest pedagogy, field work, experiential pedagogy, geographical education, geography
Academic year of topic announcement: 2018/2019
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Social Geography and Regional Development (31-340)
Supervisor: RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 12.11.2018
Date of assignment: 20.12.2018
Date of electronic submission:31.07.2019
Date of proceeded defence: 06.09.2019
Opponents: RNDr. Jakub Jelen, Ph.D.
 
 
 
Preliminary scope of work
Cílem práce je shrnout dosavadní poznatky o tzv. lesní pedagogice v domácím i světovém kontextu a zhodnotit její potenciální přínos pro geografické vzdělávání. Práce by měla zodpovědět tyto výzkumné otázky: Co je a co není lesní pedagogika? Které vzdělávací přístupy lze označit za blízké lesní pedagogice? Jak může lesní pedagogika přispět ke geografickému vzdělávání? K zodpovězení těchto otázek budou využity tyto metody: obsahová analýza domácí i zahraniční literatury, řízené rozhovory s lesními pedagogy, sběr příkladů dobré praxe a jejich hodnocení.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html