Cross-platform WPF implementation
Thesis title in Czech: | Multiplatformní implementace WPF |
---|---|
Thesis title in English: | Cross-platform WPF implementation |
Academic year of topic announcement: | 2017/2018 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | angličtina |
Department: | Department of Distributed and Dependable Systems (32-KDSS) |
Supervisor: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 08.03.2018 |
Date of assignment: | 08.03.2018 |
Confirmed by Study dept. on: | 20.03.2018 |
Guidelines |
WPF je framework pro tvorbu uživatelských rozhraní, který je díky svým funkcím a prezenci na všech současných vydáních operačního systému Microsoft Windows velice populární. Vhodný je jak pro tvorbu podnikového, tak multimediálního, ale i herního uživatelského rozhraní. Dostupnost je ovšem vázána na platformu Windows.
Cílem této práce je rozšíření existující práce "MonoGame knihovna pro tvorbu GUI ve stylu WPF", a to především o abstrakci v klíčových oblastech tak, aby bylo možné tuto knihovnu provozovat na různých platformách. Konkrétně bude práce ve finále obsahovat implementaci pro platformy MonoGame a SkiaSharp pod Xamarin Forms. Dále bude knihovna rozšířena o možnost deklarování uživatelského rozhraní pomocí XAML, animace, transformace a styly. Součástí práce budou také zlepšení v oblasti podpory ovládacích prvků. Důrazem práce by mělo být následování obecně známého WPF API jak jen to bude možné. |
References |
Nathan, Adam. WPF 4 Unleashed. Indianapolis, Ind.: Sams, 2010, ISBN 9780672331190
Reed, Aaron. Learning XNA 4.0. Sebastopol, CA: O'Reilly, 2010, ISBN 9781449394622 |