Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018
Thesis title in Czech: | Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018 |
---|---|
Thesis title in English: | Digital communication of the Czech olympic team at The 2018 Winter Olympics |
Key words: | sport, zimní olympijské hry, marketing, PR, sociální sítě, Český olympijský výbor, influencer |
English key words: | sport, Winter olympics, marketing, PR, social media, Czech Olympic Comittee, influencer |
Academic year of topic announcement: | 2016/2017 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Media Studies (23-KMS) |
Supervisor: | doc. PhDr. Jan Halada, CSc. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 10.08.2017 |
Date of assignment: | 10.08.2017 |
Date and time of defence: | 23.06.2021 08:00 |
Venue of defence: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H012, 12, Hollar - místn. č. 012 |
Date of electronic submission: | 04.05.2021 |
Date of proceeded defence: | 23.06.2021 |
Opponents: | Mgr. Ing. Kateřina Turková, Ph.D. |
URKUND check: | ![]() |
References |
ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. Praha : Olympia, 2009. 228 s. ISBN 978-80-7376-150-9
- Kniha reaguje na moterní trendy v řízení sportovních organizacích. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit. Kniha ukazuje, jak se chová trh v oblasti sportu a jaká má specifika. HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005. - Kniha popisuje kvalitativní metody sběru dat, jejich kódování, vyhodnocování a interpretaci. Ukazuje užitečnost kvalitativních výzkumů při zkoumání života lidí, historie i společenských procesů a chodu organizací. KOTLER, Philip. TRIAS de BES, Fernando. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. Grada Publishing, 2005. 199 s. ISBN 978-80-247-0921-5. - Kniha přináší praktické nástroje a návod, jak budovat značku v přesyceném spotřebitelském trhu. V knize nalezneme nové metody, kterými lze dospět k novým, často převratným myšlenkám. LINDLOF, Thomas R. TAYLOR, Bryan C. Qualitative communication research methods. Thousand Oaks : Sage Publications, 2002. - V knize je detailně popsán proces kvalitativního výzkumu od prvotní mylšlenky až k vyhodnocení. Přináší unikátní pokrytí celé disciplíny komunikace. Přináší ucelené informace o počítačem zprostředkované komunikaci. ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4. - Kniha se zabývá kromě základních marketingových termínů i konkrétními marketingovými nástroji. Především se pak zaměřuje na marketignové aplikace a moderní trendy v marketingu. |
Preliminary scope of work |
Hlavním cílem této práce je analýza digitální komunikace Českého olympijského výboru na Zimních olympijský hrách v Pchjongjangu směrem k fanouškům i veřejnosti prostřednictvím sociálních médií. Úkolem je popsat celou komunikační strategii. Jaké byly cíle komunikace? Koho příspěvky nejvíce zasáhly? Jakými prostředky a jak se snažil Český olympijský tým oslovit veřejnost. Ke komparaci a analýze úspěšnosti kampaně budou použita data dalších olympijských výborů. |