Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 385)
Thesis details
   Login via CAS
Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018
Thesis title in Czech: Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018
Thesis title in English: Digital communication of the Czech olympic team at The 2018 Winter Olympics
Key words: sport, zimní olympijské hry, marketing, PR, sociální sítě, Český olympijský výbor, influencer
English key words: sport, Winter olympics, marketing, PR, social media, Czech Olympic Comittee, influencer
Academic year of topic announcement: 2016/2017
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Media Studies (23-KMS)
Supervisor: doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 10.08.2017
Date of assignment: 10.08.2017
Date and time of defence: 23.06.2021 08:00
Venue of defence: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H012, 12, Hollar - místn. č. 012
Date of electronic submission:04.05.2021
Date of proceeded defence: 23.06.2021
Opponents: Mgr. Ing. Kateřina Turková, Ph.D.
 
 
 
URKUND check:
References
ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. Praha : Olympia, 2009. 228 s. ISBN 978-80-7376-150-9
- Kniha reaguje na moterní trendy v řízení sportovních organizacích. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit. Kniha ukazuje, jak se chová trh v oblasti sportu a jaká má specifika.

HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005.
- Kniha popisuje kvalitativní metody sběru dat, jejich kódování, vyhodnocování a interpretaci. Ukazuje užitečnost kvalitativních výzkumů při zkoumání života lidí, historie i společenských procesů a chodu organizací.

KOTLER, Philip. TRIAS de BES, Fernando. Inovativní marketing: jak kreativním
myšlením vítězit u zákazníků. Grada Publishing, 2005. 199 s. ISBN 978-80-247-0921-5.
- Kniha přináší praktické nástroje a návod, jak budovat značku v přesyceném spotřebitelském trhu. V knize nalezneme nové metody, kterými lze dospět k novým, často převratným myšlenkám.

LINDLOF, Thomas R. TAYLOR, Bryan C. Qualitative communication research methods. Thousand Oaks : Sage Publications, 2002.
- V knize je detailně popsán proces kvalitativního výzkumu od prvotní mylšlenky až k vyhodnocení. Přináší unikátní pokrytí celé disciplíny komunikace. Přináší ucelené informace o počítačem zprostředkované komunikaci.

ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4.
- Kniha se zabývá kromě základních marketingových termínů i konkrétními marketingovými nástroji. Především se pak zaměřuje na marketignové aplikace a moderní trendy v marketingu.
Preliminary scope of work
Hlavním cílem této práce je analýza digitální komunikace Českého olympijského výboru na Zimních olympijský hrách v Pchjongjangu směrem k fanouškům i veřejnosti prostřednictvím sociálních médií. Úkolem je popsat celou komunikační strategii. Jaké byly cíle komunikace? Koho příspěvky nejvíce zasáhly? Jakými prostředky a jak se snažil Český olympijský tým oslovit veřejnost. Ke komparaci a analýze úspěšnosti kampaně budou použita data dalších olympijských výborů.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html