Miskoncepce žáků základních škol při práci s tematickou mapou
Thesis title in Czech: | Miskoncepce žáků základních škol při práci s tematickou mapou |
---|---|
Thesis title in English: | Elementary school pupils' misconceptions related to the thematic map use |
Key words: | miskoncepce, mapová dovednost, tematická mapa, základní vzdělávání |
English key words: | misconception, map skill, thematic map, elementary education |
Academic year of topic announcement: | 2017/2018 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Social Geography and Regional Development (31-340) |
Supervisor: | RNDr. Lenka Krajňáková, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned by the advisor |
Date of registration: | 27.06.2017 |
Date of assignment: | 12.10.2017 |
Date of electronic submission: | 09.05.2018 |
Date of proceeded defence: | 11.09.2018 |
Opponents: | RNDr. Tereza Cimová, Ph.D. |
Advisors: | RNDr. Martin Hanus, Ph.D. |
Preliminary scope of work |
Cílem bakalářské práce je identifikovat časté mylné představy žáků druhého stupně základních škol o tematických mapách, které mohou ovlivnit jejich porozumění daným mapám a rovněž dovednost práce s nimi. K identifikaci mylných představ bude využito metody rozhovoru – fenomenografického interview, které je odborníky považováno za nejvhodnější metodu při výzkumu miskoncepcí žáků. V návaznosti na fenomenografické interview bude realizováno i dotazníkové šetření za účelem identifikace faktorů, které mohou ovlivňovat podobu a množství miskoncepcí u žáků jednotlivých tříd (např. četnost práce s tematickými mapami ve výuce, úroveň kartografických znalostí žáků). |