Analýza nejvýznamnějších teorií managementu vzdělávání v akademickém časopise v období 2000 - 2015
Thesis title in Czech: | Analýza nejvýznamnějších teorií managementu vzdělávání v akademickém časopise v období 2000 - 2015 |
---|---|
Thesis title in English: | Analysis of the major educational management theories in academic periodical published between 2000 - 2015 |
Key words: | management vzdělávání, obsahová analýza, International Journal of Educational Management |
English key words: | educational management, content analysis, International Journal of Educational Management |
Academic year of topic announcement: | 2015/2016 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Supervisor: | PhDr. Mgr. Miroslava Dvořáková, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 31.08.2016 |
Date of assignment: | 09.09.2016 |
Date and time of defence: | 06.09.2017 09:00 |
Venue of defence: | Myslíkova 7, Praha 1, M103, multimediální učebna |
Date of electronic submission: | 13.07.2017 |
Date of proceeded defence: | 06.09.2017 |
Course: | Diploma Thesis (OSZD005MN) |
Opponents: | prof. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D., MBA, mimořádný profesor Univerzity Karlovy |
Guidelines |
Cílem diplomové práce je analyzovat odborné články uveřejněné od roku 2000 do roku 2015 v akademickém periodiku The International Journal of Educational Management (IJEM a na základě výsledků této obsahové analýzy stanovit nejvýznamnější trendy managementu vzdělávání za období 2000 až 2015.
Osnova Úvod 1. Konceptualizace managementu vzdělávání 1.1. Vývoj definic managementu vzdělávání 1.2. Definice managementu vzdělávání 2. Obsahová analýza článků týkajících se managementu vzdělávání v časovém období 2000 – 2015 2.1. Metodologický základ obsahové analýzy 2.2. Výsledky obsahové analýzy 3. Reflexe výsledků obsahové analýzy nejvýznamnějších teorií managementu vzdělávání Závěr |
References |
BUSH, Tony et al. (eds.) Educational Management: Redefining Theory, Policy and Practice. London: Paul Chapman Publishing, 1999. ISBN 0-7619-6554-8.
BUSH, Tony and Marianne COLEMaN. Leadership and Strategic Management in Education. London: Paul Chapman Publishing, 2000. ISBN 0-7619-6872-5. CEMI. Celoživotní vzdělávání je v dynamickém manažerském prostředí nezbytné. edunews.cz. [online]. 16.3.2016 [cit. 2016-06-14]. Dostupné z: http://www.edunews.cz/a-633/celozivotni-vzdelavani-je-v-dynamickem-manazerskem-prostredi-nezbytne HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-040-2. REICHEL, Jiří. Kapitoly metodologie sociálních výzkumů. Praha: Grada, 2009. Sociologie (Grada). ISBN 978-80-247-3006-6. TROJAN, V., TURECKIOVÁ, M., TRUNDA, J., DVOŘÁKOVÁ, M. Přístupy k managementu vzdělávání v kontextu České republiky. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2015, ISBN 978-80-7290-867-7 Odborné články časopisu Interantional Journal of Educational Management v letech 2000-2015. |