Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 385)
Thesis details
   Login via CAS
Analýza nejvýznamnějších teorií managementu vzdělávání v akademickém časopise v období 2000 - 2015
Thesis title in Czech: Analýza nejvýznamnějších teorií managementu vzdělávání v akademickém časopise v období 2000 - 2015
Thesis title in English: Analysis of the major educational management theories in academic periodical published between 2000 - 2015
Key words: management vzdělávání, obsahová analýza, International Journal of Educational Management
English key words: educational management, content analysis, International Journal of Educational Management
Academic year of topic announcement: 2015/2016
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Supervisor: PhDr. Mgr. Miroslava Dvořáková, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor, waiting for guarantor's approval
Date of registration: 31.08.2016
Date of assignment: 09.09.2016
Date and time of defence: 06.09.2017 09:00
Venue of defence: Myslíkova 7, Praha 1, M103, multimediální učebna
Date of electronic submission:13.07.2017
Date of proceeded defence: 06.09.2017
Course: Diploma Thesis (OSZD005MN)
Opponents: prof. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D., MBA, mimořádný profesor Univerzity Karlovy
 
 
 
Guidelines
Cílem diplomové práce je analyzovat odborné články uveřejněné od roku 2000 do roku 2015 v akademickém periodiku The International Journal of Educational Management (IJEM a na základě výsledků této obsahové analýzy stanovit nejvýznamnější trendy managementu vzdělávání za období 2000 až 2015.

Osnova
Úvod
1. Konceptualizace managementu vzdělávání
1.1. Vývoj definic managementu vzdělávání
1.2. Definice managementu vzdělávání
2. Obsahová analýza článků týkajících se managementu vzdělávání v časovém období 2000 – 2015
2.1. Metodologický základ obsahové analýzy
2.2. Výsledky obsahové analýzy
3. Reflexe výsledků obsahové analýzy nejvýznamnějších teorií managementu vzdělávání
Závěr
References
BUSH, Tony et al. (eds.) Educational Management: Redefining Theory, Policy and Practice. London: Paul Chapman Publishing, 1999. ISBN 0-7619-6554-8.
BUSH, Tony and Marianne COLEMaN. Leadership and Strategic Management in Education. London: Paul Chapman Publishing, 2000. ISBN 0-7619-6872-5.
CEMI. Celoživotní vzdělávání je v dynamickém manažerském prostředí nezbytné. edunews.cz. [online]. 16.3.2016 [cit. 2016-06-14]. Dostupné z: http://www.edunews.cz/a-633/celozivotni-vzdelavani-je-v-dynamickem-manazerskem-prostredi-nezbytne
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-040-2.
REICHEL, Jiří. Kapitoly metodologie sociálních výzkumů. Praha: Grada, 2009. Sociologie (Grada). ISBN 978-80-247-3006-6.
TROJAN, V., TURECKIOVÁ, M., TRUNDA, J., DVOŘÁKOVÁ, M. Přístupy k managementu vzdělávání v kontextu České republiky. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2015, ISBN 978-80-7290-867-7

Odborné články časopisu Interantional Journal of Educational Management v letech 2000-2015.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html