Inovativní formy hodnocení v současné škole se zaměřením na projekt Mapy učebního pokroku
Thesis title in Czech: | Inovativní formy hodnocení v současné škole se zaměřením na projekt Mapy učebního pokroku |
---|---|
Thesis title in English: | Innovative forms of assessment in the present school focusing on project learning progress map |
Key words: | hodnocení, konstruktivistický přístup ve výuce, klasifikace, portfolio, mapy učebního pokroku, vývojová kontinua |
English key words: | assessment, constructivism in education, forms of assessment, portfolio, progress map |
Academic year of topic announcement: | 2015/2016 |
Type of assignment: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání (41-UVRV) |
Supervisor: | PhDr. Martin Chvál, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 01.10.2015 |
Date of assignment: | 02.10.2015 |
Date and time of defence: | 09.01.2017 12:45 |
Venue of defence: | Myslíkova 7, Praha 1, M204, seminární místnost |
Date of electronic submission: | 07.12.2016 |
Date of proceeded defence: | 09.01.2017 |
Course: | Diploma Thesis (OSZD005) |
Reviewers: | PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. |
Guidelines |
Student se seznámí s aktuální literaturou zaměřenou na hodnocení žáků. Na základě analýzy literatury zpracuje teoretickou část práce, kde se dominantně zaměří na formativní aspekty školního hodnocení a postupy a nástroje skrývající se pod názvem Mapy učebního pokroku. V empirické části práce se student zaměří na zjištění toho, jak jsou Mapy učebního pokroku užívány v českých základních školách, na jaké překážky jejich užívání naráží. |
References |
Slavík, J. Hodnocení v současné škole. Praha: Portál 1999
Košťálová, H., Míková, J., Stang, J. Školní hodnocení žáků a studentů. Praha: Portál 2008 Stará, J. a kol. Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ. Praha: Raabe 2006 Kolář, Z., Šikulová, R. Hodnocení žáků. Praha: Grada 2009 Kratochvílová, J. Systém hodnocení a sebehodnocení, zkušenosti z České republiky i Evropských škol. Brno: MSD 2011 Číhalová, E., Mayer, I. Klasifikace slovní hodnocení, zkušenosti z praxe na ZŠ. Praha: Strom 1997 Schimunek, F. P. Slovní hodnocení žáků Praha: Portál 1994 HILL, B. C. Developmental continuums, A framework for literacy instruction and assessment K-8. Canada: Gordon Publishing 2001 Bertrand, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál 1998 |