Výchovný vliv předmětu tvořivá dramatika na psychosociální vývoj žáků se SPU na 1.st. waldorfské školy.
Thesis title in Czech: | Výchovný vliv předmětu tvořivá dramatika na psychosociální vývoj žáků se SPU na 1.st. waldorfské školy. |
---|---|
Thesis title in English: | Educational influence of Drama in Education on social and mental developement of pupils with learning difficutilties of the 1.st grade at Walfdorf school. |
Key words: | Waldorfská pedagogika, dramatická výchova, specifické poruchy učení, psychosociální vývoj, sociální dovednosti, 2. a 3. třída, 1. stupeń |
English key words: | Waldorf schooling, Drama in Education, social and mental developement, social skills,learning difficutilties, 2nd and 3rd class, 1st grade. |
Academic year of topic announcement: | 2015/2016 |
Type of assignment: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP) |
Supervisor: | Mgr. Radmila Svobodová |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 01.12.2015 |
Date of assignment: | 01.12.2015 |
Date and time of defence: | 23.05.2018 09:00 |
Venue of defence: | M. Rettigové 4, Praha 1, R210, 210, 2. patro, vlevo |
Date of electronic submission: | 18.04.2018 |
Date of proceeded defence: | 23.05.2018 |
Course: | Diploma Thesis (OSZD005) |
Reviewers: | doc. Mgr. Radek Marušák |
Guidelines |
Cíl diplomové práce: Ověřit vliv systematické práce metodami a technikami DV na žáky 1.stupně ve třídě se SPU ve waldorfské škole. Postup při realizaci: 1) Studium odborné literatury. 2) Formulace výzkumných otázek, respektive hypotéz pro praktickou část diplomové práce. 3) Příprava stěžejní hodiny dramatické výchovy, která bude dokladem o pokroku žáků. 4) Zpracování příprav hodin tvořivé dramatiky pro 2. pololetí pro 2. třídu. 5) Realizace stěžejní hodiny se zaznamenáním výchozího stavu u kolektivu i jednotlivců. 6) Realizace prvního čtvrtletí včetně reflexí hodin. 7) Realizace stěžejní hodiny se zaznamenáním případných změn u kolektivu i jednotlivců po 1. čtvrtletí. 8) Realizace druhého čtvrtletí včetně reflexí hodin. 9) Realizace stěžejní hodiny se zaznamenáním případných změn u kolektivu i jednotlivců po 2. čtvrtletí 10) Totéž v prvním pololetí 3. třídy stejného kolektivu. 11) Vyhodnocení pokroku žáků v psychosociálním vývoji. 12) Zodpovězení výzkumných otázek, respektive hypotéz. |
References |
Seznam odborné literatury:
Bláhová, K...................................................................Uvedení do systému školní dramatiky ARTAMA 1996 Budínská, H.............................................................Ať si už mohou naše děti ve své škole hrát, Praha 1992 Budínská,H...................................................................................Hry pro 6 smyslů ARTAMA Gavora, P.................................................................Úvod do pedagogického výzkumu, Paido, Brno 2000 Machková, E..............................................................Metodika dramatické výchovy, ARTAMA Praha 2002 Mlejnek,J....................................................................................Dětská tvořivá hra,ARTAMA Rychecký,…........................................Dramatická výchova nejen pro školu 1., hry a cvičení, Lužánky, Brno, 2012 Ulrychová,I........................................................................Hrajeme si s pohádkami, Portál 2000 |