Možnosti a směry využití počítačové grafika ve školní praxi
Thesis title in Czech: | Možnosti a směry využití počítačové grafika ve školní praxi |
---|---|
Thesis title in English: | Possibilities and ways use of computer graphics in school practice |
Key words: | Počítačová grafika, 3D grafika, výuka, inovace, vzdělávání na střední škole |
English key words: | Computer graphics, 3D graphics, teaching, innovation, high school education |
Academic year of topic announcement: | 2015/2016 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV) |
Supervisor: | Ing. Jaroslav Novák, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 22.10.2015 |
Date of assignment: | 22.10.2015 |
Date and time of defence: | 28.05.2018 09:30 |
Venue of defence: | M. Rettigové 4, Praha 1, R013B, 013B, Zelená učebna, přízemí, KITTV |
Date of electronic submission: | 18.04.2018 |
Date of proceeded defence: | 28.05.2018 |
Course: | Diploma Thesis (OSZD004) |
Opponents: | PhDr. Jiří Štípek, Ph.D. |
Guidelines |
• Seznamte se s prameny a informačními zdroji relevantními k dané problematice
• Analyzujte možnosti a směry využití počítačové grafiky v podmínkách ZŠ či SŠ a vhodné přístupy a postupy pro práci s grafickými daty v edukačním procesu • Zmapujte směry využití grafických dat a grafických postupů na vaší škole včetně implementace počítačové grafiky do edukačních aktivit • Vytvořte modelový návrh implementace počítačové grafiky do výuky • Vytvořte sadu materiálů a postupů pro podporu výuky počítačové grafiky propojenou s metodickým komentářem • Sadu materiálů a postupů ověřte ve školní praxi a vyhodnoťte závěry vyplývající z ověření • Formulujte závěry a doporučení pro školní praxi |
Preliminary scope of work |
Cílem bakalářské práce je analýza možností a směrů využití grafických dat a grafických postupů v podmínkách ZŠ či SŠ s akcentem k využití v edukačních aktivitách. Praktickým výstupem je modelový návrh implementace počítačové grafiky, tvorba a ověření sady materiálů pro podporu výuky dané oblasti a její ověření v praxi. |