Your browser does not support JavaScript, or its support is disabled. Some features may not be available.
Výuka zeměpisu v alternativních školách
Thesis title in Czech:
Výuka zeměpisu v alternativních školách
Thesis title in English:
Geography teaching in alternative schools
Key words:
alternativní škola, učitel, Montessori, škola, výuka zeměpisu, vzdělávací programy, Waldorf, Začít spolu, žák
English key words:
a geography teaching, alternative schools, educational program, Montessori, school, Step by Step, student, teacher, Waldorf
Academic year of topic announcement:
2016/2017
Thesis type:
Bachelor's thesis
Thesis language:
čeština
Department:
Department of Social Geography and Regional Development (31-340)
Supervisor:
RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D.
Author:
hidden - assigned by the advisor
Date of registration:
25.11.2016
Date of assignment:
28.11.2016
Date of electronic submission: 30.07.2017
Date of proceeded defence:
11.09.2017
Opponents:
RNDr. Lenka Krajňáková, Ph.D.
Preliminary scope of work
Cílem práce je prostřednictvím výzkumu zjistit specifika výuky zeměpisu ve školách, které jsou označovány jako alternativní (např. školy waldorfské, montesori, Daltonský plán aj.).