Kvalita služeb z pohledu zákazníků sportovního centra Jeremi Sport
Thesis title in Czech: | Kvalita služeb z pohledu zákazníků sportovního centra Jeremi Sport |
---|---|
Thesis title in English: | Quality of sport services in sport centrum Jeremi Sport from the customer perspective |
Key words: | zákazník, služba, spokojenost, sportovní centrum, kvalita, výzkum |
English key words: | customer, service, satisfaction, sports centre, quality, research |
Academic year of topic announcement: | 2014/2015 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Management (51-400110) |
Supervisor: | doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 11.03.2015 |
Date of assignment: | 11.03.2015 |
Date and time of defence: | 03.05.2016 09:00 |
Venue of defence: | FTVS UK,José Martího 31,Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu |
Date of electronic submission: | 07.04.2016 |
Date of submission of printed version: | 07.04.2016 |
Date of proceeded defence: | 03.05.2016 |
Opponents: | PhDr. Josef Voráček, Ph.D. |
Preliminary scope of work |
Cíl: Hlavním cílem této diplomové práce je provedení marketingového výzkumu kvality služeb ve sportovním centru Jeremi sport. Výzkum je prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření za pomocí Bradyho modelu. Na základě zpracovaných výsledků jsou vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení kvality služeb ve sportovním centru Jeremi.
Metody: Pro výzkum byl použit Bradyho model, který se zabývá vnímáním kvality služeb. Jednotlivé dimenze tohoto modelu byly zkoumány prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky. Do výzkumu byl zařazen i odhad vedení Jeremi a moje přímé pozorování v průběhu osobního dotazování. |
Preliminary scope of work in English |
Objective: The main goal of this thesis is to execute a marketing research of service quality in sports centre Jeremi. The research is done by a questionnaire survey with the aid of Brady model. Suggestions recommendations for improvements service quality in sports centre Jeremi are made on the basis of compiled results.
Methods: Brady model which deals with service quality perception is used for the research. Individual dimensions of this model are studied by a customer-oriented questionnaire survey. The estimation made by the management of sports centre Jeremi and my own direct monitoring were also included in the research. |