Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 384)
Thesis details
   Login via CAS
Kvalita služeb z pohledu zákazníků sportovního centra Jeremi Sport
Thesis title in Czech: Kvalita služeb z pohledu zákazníků sportovního centra Jeremi Sport
Thesis title in English: Quality of sport services in sport centrum Jeremi Sport from the customer perspective
Key words: zákazník, služba, spokojenost, sportovní centrum, kvalita, výzkum
English key words: customer, service, satisfaction, sports centre, quality, research
Academic year of topic announcement: 2014/2015
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Management (51-400110)
Supervisor: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 11.03.2015
Date of assignment: 11.03.2015
Date and time of defence: 03.05.2016 09:00
Venue of defence: FTVS UK,José Martího 31,Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Date of electronic submission:07.04.2016
Date of submission of printed version:07.04.2016
Date of proceeded defence: 03.05.2016
Opponents: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Preliminary scope of work
Cíl: Hlavním cílem této diplomové práce je provedení marketingového výzkumu kvality služeb ve sportovním centru Jeremi sport. Výzkum je prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření za pomocí Bradyho modelu. Na základě zpracovaných výsledků jsou vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení kvality služeb ve sportovním centru Jeremi.
Metody: Pro výzkum byl použit Bradyho model, který se zabývá vnímáním kvality služeb. Jednotlivé dimenze tohoto modelu byly zkoumány prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky. Do výzkumu byl zařazen i odhad vedení Jeremi a moje přímé pozorování v průběhu osobního dotazování.
Preliminary scope of work in English
Objective: The main goal of this thesis is to execute a marketing research of service quality in sports centre Jeremi. The research is done by a questionnaire survey with the aid of Brady model. Suggestions recommendations for improvements service quality in sports centre Jeremi are made on the basis of compiled results.
Methods: Brady model which deals with service quality perception is used for the research. Individual dimensions of this model are studied by a customer-oriented questionnaire survey. The estimation made by the management of sports centre Jeremi and my own direct monitoring were also included in the research.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html