Marketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasech
Thesis title in Czech: |
Marketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasech |
Thesis title in English: |
Marketing research of motivation to attendance of fans FK Dukla Praha on matches |
Key words: |
motivace, fanoušek, divák, fotbal, návštěvnost, marketingový výzkum, interview, motivační faktory, sportovní klub |
English key words: |
motivation, fan, audience, football, attendance, marketing research, interview, motivation factors, sports club |
Academic year of topic announcement: |
2014/2015 |
Type of assignment: |
diploma thesis |
Thesis language: |
čeština |
Department: |
Management (51-400110) |
Supervisor: |
PhDr. Josef Voráček, Ph.D. |
Author: |
hidden - assigned by the advisor |
Date of registration: |
17.02.2015 |
Date of assignment: |
03.03.2015 |
Date and time of defence: |
10.05.2017 10:00 |
Date of electronic submission: | 06.04.2017 |
---|
Date of submission of printed version: | 06.04.2017 |
---|
Date of proceeded defence: |
10.05.2017 |
Reviewers: |
PhDr. Vladimír Janák, CSc. |
|
|
|
|
|
|
Preliminary scope of work |
Hlavním cílem této práce je zjistit na základě marketingového výzkumu příčiny nízké návštěvnosti na domácích zápasech FK Dukla Praha. |
Preliminary scope of work in English |
The main target of this thesis is to reveal the cause of low attendance at local matches of FC Dukla Praha, based on marketing research. |