Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 363)
Assignment details
   Login via CAS
Marketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasech
Thesis title in Czech: Marketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasech
Thesis title in English: Marketing research of motivation to attendance of fans FK Dukla Praha on matches
Key words: motivace, fanoušek, divák, fotbal, návštěvnost, marketingový výzkum, interview, motivační faktory, sportovní klub
English key words: motivation, fan, audience, football, attendance, marketing research, interview, motivation factors, sports club
Academic year of topic announcement: 2014/2015
Type of assignment: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Management (51-400110)
Supervisor: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 17.02.2015
Date of assignment: 03.03.2015
Date and time of defence: 10.05.2017 10:00
Date of electronic submission:06.04.2017
Date of submission of printed version:06.04.2017
Date of proceeded defence: 10.05.2017
Reviewers: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
 
 
 
Preliminary scope of work
Hlavním cílem této práce je zjistit na základě marketingového výzkumu příčiny nízké návštěvnosti na domácích zápasech FK Dukla Praha.
Preliminary scope of work in English
The main target of this thesis is to reveal the cause of low attendance at local matches of FC Dukla Praha, based on marketing research.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html