Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 385)
Thesis details
   Login via CAS
Motivace u dětí s PAS v předškolním věku - případová studie
Thesis title in Czech: Motivace u dětí s PAS v předškolním věku - případová studie
Thesis title in English: Motivation in preschool children with ASD - Case Study
Key words: poruchy autistického spektra, motivace, vnitřní a vnější motivace, humanistická psychologie, výchovně vzdělávací programy, případová studie
English key words: Autism Spectrum Disorders, motivation, intrinsic and extrinsic motivation, Humanistic psychology, educational programs, case study
Academic year of topic announcement: 2014/2015
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Katedra psychologie (41-KPSY)
Supervisor: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor, waiting for guarantor's approval
Date of registration: 05.02.2015
Date of assignment: 05.02.2015
Date and time of defence: 01.06.2018 08:30
Date of electronic submission:20.04.2018
Date of proceeded defence: 01.06.2018
Course: Diploma Thesis (OSZD004)
Opponents: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Práce bude zpracována pomocí kvalitativní metodologie na základě případová studie klienta s atypickým autismem.
References
ATTWOOD, T. Aspergerův syndrom. Praha: Portál, 2012

ČADILOVÁ, V., ŽAMPACHOVÁ, Z. Strukturované učení. Praha : Portál, 2008

GILLBERG, Ch., PEETERS, T. Autismus: zdravotní a výchovné aspekty. Praha: Portál, 2003

HRDLIČKA, M., KOMÁREK, V. (eds.). Dětský autismus. Praha: Portál, 2004

THOROVÁ, K. Poruchy autistického spektra. Praha: Portál, 2006

VOSMÍK, M., BĚLOHLÁVKOVÁ, L. Žáci s poruchou autistického spektra v běžné škole. Portál: Praha 2010

PEŠEK, R. Integrace dětí s aspergerovým syndromem a vysokofunkčním autismem do vzdělávacího procesu – zkušenosti rodičů. Praha: APLA 2012
Preliminary scope of work
Úvod
Teoretická část
Poruchy autistického spektra
Vymezení pojmu
Historický vývoj
Psychoanalýza a její pohled na problematiku PAS
Behaviorismus
Kognitivní psy
Současný pohled na problematiku PAS
Diagnostika
DSM V
Triáda
Předškolní věk
Vymezení vývojového stádia
Specifika vývojového stádia u dětí s PAS
Humanistická psychologie
Motivace
Vymezení pojmu
Teorie sebedeterminace
Vnější a vnitřní motivace
Odměna (pozitivní zpevňování)
Odměna vs ocenění
Rizika odměn
Intervenční programy a jejich práce s motivací
TEACCH
ABA
Son-rise program
Empirická část
Metodologie
Případová studie
Diskuze
Závěr
Literatura
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html