Závěrečná bakalářská práce Systémy dalšího vzdělávání učitelů se zaměřením na území hlavního města Prahy bude zaměřena na analýzu a komparaci realizací dalšího vzdělávání na jednotlivých stupních škol. Práce bude vypracována na základě schváleného ideového a dále rozpracovaného prováděcího projektu popsanými metodami a za použití uvedené literatury. Studentka je povinna dodržet stanovený cíl a téma práce a realizovat výzkumný postup v souladu s cílem. V interpretaci získaných dat i při stanovení závěru musí postupovat objektivně, formální stránka a citování literatury bude odpovídat pokynům v metodickém materiálu pro závěrečné práce vydaném CŠM PedF UK v Praze v roce 2013. Práce musí splňovat kritéria pro závěrečné bakalářské práce, autorka práce tím dokládá dostatečnou kompetentnost pro další odbornou činnost.
Preliminary scope of work
Profesní rozvoj učitelů, tedy i jejich další vzdělávání je jedním ze základních strategických cílů dnešního školství. Bakalářská práce zkoumá, jaké druhy a formy dalšího vzdělávání jsou nejčastěji voleny a jak toto vzdělávání je realizováno na jednotlivých stupních škol - mateřských, základních i gymnáziích.
Preliminary scope of work in English
The professional development of teachers, which also includes the teacher´s further education, is one of the main strategic objectives of the contemporary school system. This work examines which types and forms of further education are most frequently chosen. The work also investigates the processes of this kind of education at different types of schools – kindergarten, primary and secondary schools.