Analýza rozvojových programů pro studenty a absolventy škol
Thesis title in Czech: | Analýza rozvojových programů pro studenty a absolventy škol |
---|---|
Thesis title in English: | Analysis of development programs for students and graduates |
Key words: | talent management, rozvojový program, trainee program, student, absolvent |
English key words: | talent management, development program, trainee program, student, graduate |
Academic year of topic announcement: | 2012/2013 |
Type of assignment: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Adult Education and Personnel Management (21-KANPR) |
Supervisor: | PhDr. Mgr. Miroslava Dvořáková, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 27.05.2013 |
Date of assignment: | 27.05.2013 |
Administrator approval: | zatím neschvalováno |
Confirmed by Study dept. on: | 01.07.2013 |
Date and time of defence: | 24.06.2014 09:00 |
Date of electronic submission: | 10.05.2014 |
Date of proceeded defence: | 24.06.2014 |
Submitted/finalized: | committed by worker on behalf on and finalized |
Reviewers: | PhDr. Mgr. Jan Gruber, Ph.D. |
Guidelines |
Ve své bakalářské práci se zaměřím na oblast rozvojových programů pro studenty a absolventy ve vybraných organizacích. Na začátku vymezím terminologii vzdělávání v organizaci, která bude v práci použita. Následně se budu věnovat zařazení rozvojových programů do systému vzdělávání v organizaci. V další kapitole popíši aktuální situaci v oblasti uplatnitelnosti studentů a absolventů na trhu práce a spolupráci organizací se školami. Empirická část mé bakalářské práce je zaměřena na deskripci programů pro studenty a absolventy ve vybraných společnostech a jejich následnou analýzu. Vyústěním empirické části bude nalezení společných znaků a trendů těchto programů, které z analýzy vyplynou.
Cílem mé bakalářské práce je popsat fungování rozvojových programů pro studenty a absolventy v organizacích, nalézt společné znaky těchto programů a popsat aktuální trendy v této oblasti. Osnova: 1 Obecná terminologie vzdělávání v organizaci 2 Zařazení rozvojových programů pro studenty a absolventy do systému vzdělávání v organizaci 3 Uplatnitelnost studentů a absolventů v organizacích, spolupráce organizací a škol 4 Popis organizací, které poskytly údaje o svých rozvojových programech 5 Analýza poskytnutých dat – rozvojové programy pro studenty 6 Analýza poskytnutých dat – rozvojové programy pro absolventy 7 Popis trendů a společných znaků rozvojových programů pro studenty a absolventy |
References |
ARMSTRONG, Michael. Armstrong's Handbook of Human Resource Management Practice. 11th ed. London: Kogan Page, 2009. 1088 s. ISBN 978-07-494-5738-9.
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010. 204 s. ISBN 978-80-247-2914-5. FOLEY, Griff. Dimensions of adult learning: adult education and training in a global era. Maidenhead, England: Open University Press, 2004. 335 p. ISBN 9780335214488. HORVÁTHOVÁ, Petra. Talent management. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011. 249 s. ISBN 978-80-7357-665-3. HRONÍK, František. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007. 233 s. ISBN 978-80-247-1457-8. KOCIANOVÁ, Renata. Personální činnosti a metody personální práce. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010. 215 s. ISBN 978-80-247-2497-3. KOWALSKI, Theodore J. The organization and planning of adult education. Albany, N.Y.: State University of New York Press, c1988. 218 p. ISBN 08-870-6799-9. MYSLIVEČKOVÁ, Olga. Hledání talentovaných vysokoškoláků. HR forum [online]. 2013 [cit. 2013-04-29]. Dostupné z: http://hrforum.peoplemanagementforum.cz/cs/i/hledani-talentovanych-vysokoskolaku/. PRŮCHA, Jan, WALTEROVÁ, Eliška a MAREŠ, Jiří. Pedagogický slovník. 6.,aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Portál, 2009. 395 s. ISBN 978-80-7367-647-6. ROTHWELL, William J. Effective succession planning: ensuring leadership continuity and building talent from within [online]. 3rd ed. New York: AMACOM, American Management Association, 2005 [cit. 2013-04-28]. Dostupné z:http://site.ebrary.com/lib/natl/Doc?id=10120171. Rozvoj zaměstnanců - účinný prostředek proti nedostatku talentů. Personalista [online]. 2012 [cit. 2013-04-29]. Dostupné z: http://www.personalista.com/rozvoj-pracovniku/rozvoj-zamestnancu--ucinny-prostredek-protinedostatku-talentu.html. THORNE, Kaye a PELLANT, Andy. Rozvíjíme a motivujeme zaměstnance: výběr, trénink a podpora rozvoje nejlepších. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007. 142 s. ISBN 978-80-251-1689-0. VODÁK, Jozef a KUCHARČÍKOVÁ, Alžbeta. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2011. 237 s. ISBN 978-80-247-3651-8. ZELENKA, Martin. Přechod absolventů škol ze vzdělávání na pracovní trh, 1. vyd. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy; Středisko vzdělávací politiky, 2008. 99 s. ISBN 978-80-7290-372-6. |