Osobnost vychovatele a možnosti jejího rozvoje
Thesis title in Czech: | Osobnost vychovatele a možnosti jejího rozvoje |
---|---|
Thesis title in English: | Personality educators and the possibility of development |
Key words: | Vychovatel, výchova, osobnost, rozvoj, sebepoznání |
English key words: | Educator, education, personality development, self knowledge |
Academic year of topic announcement: | 2012/2013 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství (41-UPRPS) |
Supervisor: | PhDr. Richard Braun, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned by the advisor |
Date of registration: | 30.04.2013 |
Date of assignment: | 30.04.2013 |
Date and time of defence: | 04.06.2013 15:30 |
Venue of defence: | ÚPRPŠ, Hloubětínská 26, Praha 9 |
Date of electronic submission: | 30.04.2013 |
Date of proceeded defence: | 04.06.2013 |
Course: | Diploma Thesis (OSZD004) |
Opponents: | Mgr. Yvona Kostelecká, Ph.D. |
Guidelines |
Zmínit pojmy výchova, vychovatel, osobnost. Zamyslet se, proč se jako vychovatel věnovat rozvoji také vlastní osobnosti. Představit některé techniky, které je možné k tomu použít. |
References |
Dragomirecký, A.: Teorie osobnosti,
Dvořáček, J.: Kompendium pedagogiky, Univezita Karlova 2009, ISBN 978-80-7290-405-1 Hadj-Moussová, Z.: Pedagogická psychologie pro vychovatele, Univerzita Karlova 2006, ISBN 978-80-7290-234-1 Helus, Z.: Osobnost a její vývoj, Univerzita Karlova 2009, ISBN 978-80-7290-396-2 Henning, C., Keller, G.: Antistresový program pro učitele, Portál 1996, ISBN 80-7178-093-6 Kopřiva, K.: Lidský vztah jako součást profese, Portál 1997, ISBN 80-7178-150-9 Pelcová, N.: Vzorce lidství, Praha, ISV nakladatelství 2001,ISBN 80-85866-64-1 Říčan, P.: Cesta životem, Praha, Porál 2004, ISBN 80-7178-829-5 |
Preliminary scope of work |
Rozvoj vlastní osobnosti v profesi vychovatele. Techniky, které při tom mohou být použity. |
Preliminary scope of work in English |
Develop own personality in the profession educators. Techniques for doing so may be used. |