Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Reklama na potraviny v médiích
Thesis title in Czech: Reklama na potraviny v médiích
Thesis title in English: Food advertising in the media
Key words: Reklama, média, marketingová komunikace, jazyk reklamních sdělení, analýza reklamy, působení reklamy na recipienta.
English key words: Advertising, media, marketing communication, language of advertisement, appeal, analysis of advertising, the effect of advertising on the recipient.
Academic year of topic announcement: 2012/2013
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Institute of Czech Studies (21-UBS)
Supervisor: PhDr. Jiří Hasil, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 29.04.2013
Date of assignment: 29.04.2013
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 09.05.2013
Date and time of defence: 08.09.2015 09:00
Date of electronic submission:19.08.2015
Date of proceeded defence: 08.09.2015
Submitted/finalized: committed by worker on behalf on and finalized
Opponents: PhDr. Helena Confortiová, CSc.
 
 
 
Guidelines
1. Teoretická část
a. Masová komunikace
b. Masová média
c. Vliv masových médií na recipienty (z pohledu teorií masové komunikace a z pohledu psychologického)
d. Jazyk propagačních sdělení
e. Vliv jazyka reklamy na změny v užívání jazykových prostředků v běžné řeči uživatelů jazyka
2. Praktická část
a. Anylýza českých mediálních sdělení
b. Analýza ruských mediálních sdělení
c. Analýza francouzských mediálních sdělení
d. Komparace jednotlivých reklam na potraviny
3. Závěr
References
Šebesta K.: Reklamní texty. Jejich funkce a výstavba. b. n.: Praha 1990
Čmejrková S.: Reklama v češtině. Čeština v reklamě. Leda : Praha, 2000 (tam i další literatura)
Gejgušová I.: Řeč reklamy. In: Język i literatura czeska u schyłku 20 wieku. Český jazyk a literatura na sklonku 20. století. / Ed. Mieczysław Balowski, Jiří Svoboda. - Państwowa wyższa szkoła zawodowa : Wałbrzych, Ostrava, 2001. - s. 65-68
Fast L.: Nacional'no-kul'turnaja specifika jazyka marketinga: reklamnoje poslanije v lingvističeskom aspekte. In: Russkij jazyk za rubežom 2003, č. 1, s. 22-25
Rudincová B.: Modeli reklamnogo teksta. In: Lingua et communicatio in sphaera mercaturae 2004. Bohemica. Britannica. Germanica. Rossica Ostraviensia. / Odp. red. Květuše Lepilová. - OU : Ostrava, 2004, s. 111-114 (tam I další literatura)
Dvořáková M.: Jazyk francouzské psané reklamy ve výuce francouzštiny. In: Cizí jazyky 48, 2004-05, č. 1, s. 8-10
Brandner A.: Reklamní slogan v ruštině a češtině. In: Dialog kultur 3. Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí pořádané ve spolupráci se Společností Franka Wollmana při FF MU v Brně a Českou asociací rusistů. Hradec Králové 26. 10. 2004. / Uspoř. Oldřich Richterek. Oftis : Ústí n. Orlicí, 2005, s. 43-50
Janovec L.: Reflektovaný význam v české a ruské reklamě. In: Rossica Iuvenum. 6. mezinárodní studentská vědecká konference. / Ed. Jan Vorel, Igor Jelínek. OU : Ostrava, 2005, s. 17-20
Čeština doma a ve světě 6, 1998, č. 3-4
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html