Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 356)
Assignment details
   Login via CAS
Komunikační strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha a návrhy na její zlepšení
Thesis title in Czech: Komunikační strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha a návrhy na její zlepšení
Thesis title in English: Communication strategy of the soccer club SK Slavia Praha and proposals of its improvement
Key words: marketing sportu,komunikační strategie,komunikační mix,fotbal,fanoušci
English key words: sports marketing, communication strategy, communication mix, soccer, fans
Academic year of topic announcement: 2011/2012
Type of assignment: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Management (51-400110)
Supervisor: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 28.05.2012
Date of assignment: 28.05.2012
Date and time of defence: 10.05.2013 00:00
Date of electronic submission:26.03.2013
Date of submission of printed version:03.04.2013
Date of proceeded defence: 10.05.2013
Reviewers: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
 
 
 
Preliminary scope of work
Hlavním cílem této práce je vytvořit projekt komunikační strategie klubu SK Slavia Praha se svými fanoušky pro novou sezónu. Tento projekt bude vytvořen na základě analýzy a zhodnocení současného komunikačního mixu fotbalového klubu SK Slavia Praha a současné komunikace klubu se svými fanoušky.
Preliminary scope of work in English
The objective of this research is the establishment of communication strategies of an organization SK Slavia Praha Football Club for the upcoming season. This project will be completed based on the analysis of the club's current communication mix as well as current communication distribution channels with the club's fan base.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html