Vytváření představ zlomku na 1. stupni ZŠ
Thesis title in Czech: | Vytváření představ zlomku na 1. stupni ZŠ |
---|---|
Thesis title in English: | Creating images of fraction at the elementary school |
Key words: | Zlomek, propedeutika, modely, reprezentace, primární vzdělávání, kurikulární dokumenty |
English key words: | Fraction, propaedeutic, models, representation, primary education, curricula |
Academic year of topic announcement: | 2011/2012 |
Type of assignment: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Katedra matematiky a didaktiky matematiky (41-KMDM) |
Supervisor: | Mgr. Marie Tichá, CSc. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 13.12.2011 |
Date of assignment: | 13.12.2011 |
Date and time of defence: | 02.09.2014 11:00 |
Venue of defence: | M. Rettigové 4, Praha 1, R302, 302, Knihovna KMDM, 3. patro, vpravo |
Date of electronic submission: | 18.06.2014 |
Date of proceeded defence: | 02.09.2014 |
Course: | Diploma Thesis (OSZD005) |
Reviewers: | Mgr. Jana Macháčková, Ph.D. |
Guidelines |
Pracovat s odbornou literaturou a dalšími zdroji vztahujícími se k obsahu i metodologii
Vymezení východisek práce Navrhnout a vyhodnotit předexperiment Realizovat experiment Zpracovávat výsledky experimentů Reflektovat jednotlivé fáze i celou práci |
References |
Kuřina a kol.: Matematika a porozumění světu
Gavora: Úvod do pedagogického výzkumu Učebnice pro 1.-5. postupný ročník (naše i zahraniční) Studijní materiály dostupné na www.suma.jcmf.cz Další literatura bude průběžně doplňována |
Preliminary scope of work |
Seznámit se s různými přístupy k vytváření představ pojmu zlomek
Provádět didaktickou analýzu vybraného tématu Vymezit • sledovaný problém a formulovat cíl práce, • adekvátní metody práce Navrhnout, realizovat a vyhodnotit šetření Formulovat závěry pro teorii i praxi Ukázat otevřené otázky |
Preliminary scope of work in English |
Becoming acquainted with various approaches to the creation of the notion of fraction
Didactical analysis of the topic Characterize • the problem and formulate the goal of the work, • appropriate methods of the work Design, implement and evaluate investigation Formulate conclusions for both - theory and practice Outline open questions |