Sociální status integrovaného žáka s Aspergerovým syndromem v třídním kolektivu
Thesis title in Czech: | Sociální status integrovaného žáka s Aspergerovým syndromem v třídním kolektivu |
---|---|
Thesis title in English: | Social status of the integrated student with Asperger syndrome in the class |
Key words: | Aspergerův syndrom, žák s Aspergerovým syndromem, poruchy autistického spektra integrace, inkluze, sociometrie, sociální status, sociální interakce, třídní kolektiv, klima třídy, diagnostika třídního klimatu, individuální vzdělávací plán, asistent pedagoga, nácvik sociálních dovedností, speciální vzdělávací potřeby |
English key words: | Asperger syndrome, student with Asperger syndrome, autism spectrum disorders, integration, inclusion, sociometry, social status, social interaction, class, classroom climate, diagnostic of classroom climate, individualized educational program, teaching assistant, training of social skills, special educational needs |
Academic year of topic announcement: | 2011/2012 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Katedra speciální pedagogiky (41-KSP) |
Supervisor: | doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned by the advisor, čeká na schválení garantem |
Date of registration: | 07.11.2011 |
Date of assignment: | 07.11.2011 |
Date and time of defence: | 05.06.2014 00:00 |
Date of electronic submission: | 04.04.2014 |
Date of proceeded defence: | 05.06.2014 |
Course: | Diploma Thesis (OSZD005) |
Opponents: | PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. |