Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 384)
Thesis details
   Login via CAS
Komparace marketingové komunikace CK Trip a CK Kudrna
Thesis title in Czech: Komparace marketingové komunikace CK Trip a CK Kudrna
Thesis title in English: Comparasion of Marketing Communications of Tour Operator Trip and Tour Operator Kudrna
Key words: marketingová komunikace, marketingový mix, swot analýza, cestovní ruch, cestovní kancelář
English key words: marketing communication, marketing mix, swot analysis, tourism, tour operator
Academic year of topic announcement: 2011/2012
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Marketing Communication and Public Relations (23-KMKPR)
Supervisor: PhDr. Nora Dolanská
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 31.10.2011
Date of assignment: 31.10.2011
Date and time of defence: 19.06.2012 00:00
Venue of defence: Smetanovo nábř. 6
Date of electronic submission:11.05.2012
Date of proceeded defence: 19.06.2012
Opponents: PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D.
 
 
 
References
1. HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Aplikovaný marketing služeb. Praha, Grada Publishing 2003.
2. FORET, M. Marketingová komunikace. Brno, Computer Press 2006.
3. JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu – Jak uspět v domácí i světové konkurenci. Praha, Grada Publishing 2009.
4. CLOW, K. E., BAACK, D. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno, Computer Press 2008.
5. KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha, Grada Publishing 2003.
Preliminary scope of work
Popis marketingových aktivit dvou významných cestovních kanceláří se zaměřením na sportovní a poznávací zájezdy a jejich následné porovnání. Cílem je srovnání marketingové komunikace cestovních kanceláří. Jeho výsledek by měl ukázat, v čem se CK liší a která z nich má větší potenciál do budoucna.
Preliminary scope of work in English
Description of the marketing activities of two major tour operators with a focus on sports and sightseeing tours and their subsequent comparison. The aim is to compare marketing communications of tour operators. The result should show the difference between tour operators and which of them has a greater potential for the future.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html