Průměr/průměrné hodnoty ve fyzikálním vzdělávání
Thesis title in Czech: | Průměr/průměrné hodnoty ve fyzikálním vzdělávání |
---|---|
Thesis title in English: | Mean/average values in physics education |
Key words: | průměr, žáci, vzdělávání, fyzika |
English key words: | mean, physics, education |
Academic year of topic announcement: | 2011/2012 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Physics Education (32-KDF) |
Supervisor: | RNDr. Martina Kekule, Ph.D. |
Author: |
Guidelines |
1. Seznámit se s dostupnou českou a zahraniční literaturou (v angličtině) ohledně přístupu ke konceptu "průměru/průměrné hodnoty".
2. Vytipovat udávané běžné průměrné hodnoty z praxe a zjistit, jak se tyto průměrné hodnoty zjišťují (např. denní teplota). 3. Připravit metodický materiál pro učitele nebo pracovní listy pro studenty. 4. Případně provést malé zpětnovazební šetření. |
References |
České učebnice fyziky, sbírky úloh
Americké učebnice fyziky zaměřené na konceptuální výuku ... |