Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Personální marketing se zaměřením na získávání absolventů
Thesis title in Czech: Personální marketing se zaměřením na získávání absolventů
Thesis title in English: Personnel marketing focused on graduates' attraction
Key words: personální marketing, absolventi, získávání absolventů,
English key words: personnel marketing, graduates, graduates´ attraction
Academic year of topic announcement: 2010/2011
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Adult Education and Personnel Management (21-KANPR)
Supervisor: PhDr. Michaela Tureckiová, MBA, CSc.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 18.04.2011
Date of assignment: 19.04.2011
Administrator's approval: not processed yet
Date and time of defence: 08.06.2012 00:00
Date of electronic submission:13.05.2012
Date of proceeded defence: 08.06.2012
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
 
 
 
Guidelines
0. Úvod
1. Personální marketing
2. Personální marketing v kontextu personální politiky a firemní kultury
3. Absolventi
4. Metody získávání absolventů
5. Komunikační strategie a nástroje pro rozvoj absolventů
6. Analýza personálního marketingu se zaměřením na získávání absolventů v praxi 2 firem a jejich srovnání
7. Závěr
8. Soupis bibliografických citací
References
ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1407-3.
BRANHAM, L. Jak si udržet nejlepší zaměstnance. Brno: Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0223-7.
ČERNÁ, J., KAŠÍK, M.,KUNZ, V. Public relations – komunikace organizací. 1.vyd., Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2005. ISBN 80-86754-65-0.
DYTRT, Z. Dobré jméno firmy. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2006. 137 s. ISBN 80 – 86851-45-1.
KOCIANOVÁ, R. Personální činnosti a metody personální práce. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2497-3.
KOCIANOVÁ, R. Metody personální práce. 1. vyd. Praha : Mowshe 2007. 89 s. ISBN 978-80-239-9327-1.
KOTLER, Philip, ARMSTRONG Gary., WONG Veronica. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, P.: Marketing od A do Z; Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1.vyd., Praha: 2003, Management Press. ISBN 80-7261-082-1.
KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
KOUBEK, J. ABC praktické personalistiky. Praha: Linde, 2000. ISBN 80-86131 25-4.
KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů. Základy moderní personalistiky. Praha: Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-168-3.
STÝBLO, J. Jak vybírat spolupracovníky. Ostrava: MONTANEX 1994. 123 s. ISBN 80-85780-06-2.
WERTHER, W. B., DAVIS, K. Lidský faktor a personální management. Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-04-X.
BARROW, S., MOSELEY, R. The employer brand: bringing the best of brand management to people at work. 2. vydání. Chichester: John Wiley and Sons, 2005. ISBN 978-0-470-01273-4.
GRÜNEWÄLDER, A. Employer Branding: Marketing the Company as an Attractive Employer. Norderstedt: GRIN Verlag, 2008. ISBN 978-3-640-13747-3.
WIMMERS, J. HR Marketing From Job Advertising to Employer Branding. Norderstedt: GRIN Verlag, 2009. ISBN 978-3-640-44934-7.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html