Vliv rodinného prostředí na mediální gramotnost dítěte
| Thesis title in Czech: | Vliv rodinného prostředí na mediální gramotnost dítěte |
|---|---|
| Thesis title in English: | The Influence of Family Background on a Child’s Media Literacy |
| Key words: | mediální gramotnost, mediální výchova v rodině |
| English key words: | media literacy, parental mediation |
| Academic year of topic announcement: | 2010/2011 |
| Thesis type: | Bachelor's thesis |
| Thesis language: | čeština |
| Department: | Programme SHV - Social Sciences Module (24-SM) |
| Supervisor: | Mgr. et Mgr. Ondřej Špaček, Ph.D. |
| Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
| Date of registration: | 18.02.2011 |
| Date of assignment: | 18.02.2011 |
| Date of electronic submission: | 16.09.2011 |
| Date of proceeded defence: | 20.10.2011 |
| Course: | Thesis Defence (YAK47005) |
| Opponents: | Mgr. Tomáš Holeček, Ph.D. |
| References |
| Jirák, J.; Wolák, R.: Mediální gramotnost: nový rozměr vzdělávání, Praha: Radioservis, 2007
Potter, J. W.: Media literacy, London : Sage Publications, 2001 Niklesová, E.: Teorie a východiska současné mediální výchovy, České Budějovice: JU 2007 Silverblatt, A.: Media literacy: keys to interpreting media messages, Westport : Praeger, 2001 |
| Preliminary scope of work |
| Projekt sociologického výzkumu s cílem zjistit, jak faktory rodinného prostředí ovlivňují mediální gramotnost dítěte (zejména jeho schopnost kriticky interpretovat mediální sdělení). V teoretické rovině se práce zaměřuje na problematiku mediální výchovy v rodině, těžištěm empirické části je dotazníkové šetření mezi žáky několika pražských základních škol a víceletých gymnázií. |
- assigned and confirmed by the Study Dept.