Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Specifika internetového knižního trhu
Thesis title in Czech: Specifika internetového knižního trhu
Thesis title in English: Specifics of online book market
Key words: internetové knihkupectví, prodej knih online, online knihkupectví, prodej knih, internetový knižní trh, knižní trh, internet, optimalizace pro vyhledávače, internetový marketing
English key words: internet bookshop, internet bookstore, online bookselling, online bookshop, online bookstore, internet book market, book market, internet, search engine optimization, internet marketing
Academic year of topic announcement: 2010/2011
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK)
Supervisor: Ing. Petr Očko, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 18.11.2010
Date of assignment: 18.11.2010
Administrator's approval: not processed yet
Date and time of defence: 08.02.2012 00:00
Date of electronic submission:04.01.2012
Date of proceeded defence: 08.02.2012
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: Mgr. Michaela Dombrovská, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Cílem bakalářské práce je rozbor, popis a zhodnocení současného stavu internetového knižního trhu, popsání rozdílů internetového knižního trhu a prodeje knih v kamenných obchodech s hlavním důrazem na marketingové a obchodní strategie a nástroje prodejců.
Předběžná osnova:
1. Úvod
2. Výhody a nevýhody prodeje knih online
3. Optimalizace pro vyhledávače
4. Použitelnost a přístupnost
5. Internetový marketing
6. Rozdíly v prodeji knih online a v kamenných obchodech
7. Závěr
Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
References
1. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing : Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
2. GRAPPONE, Jennifer. SEO = Search Engine Optimization : ovládněte SEO a získejte výhodu před konkurencí : optimalizujte své webové stránky pro vyhledávací servery : přiveďte na své stránky zákazníky dříve, než to udělá konkurence. Vyd. 1. Brno : Zoner Press, 2007. 328 s. ISBN 978-80-86815-85-5.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html