Space Naval Combat - Simulátor vesmírných bitev
Thesis title in Czech: | Space Naval Combat - Simulátor vesmírných bitev |
---|---|
Thesis title in English: | Space Naval Combat - Space Battle Simulator |
Key words: | .NET, PhysX, hra, vesmír, simulátor |
English key words: | .NET, PhysX, simulator, game, space |
Academic year of topic announcement: | 2010/2011 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Software Engineering (32-KSI) |
Supervisor: | RNDr. Jakub Klímek, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 11.11.2010 |
Date of assignment: | 11.11.2010 |
Date and time of defence: | 20.06.2011 09:00 |
Date of electronic submission: | 27.05.2011 |
Date of submission of printed version: | 27.05.2011 |
Date of proceeded defence: | 20.06.2011 |
Opponents: | RNDr. Jakub Malý, Ph.D. |
Guidelines |
Cílem práce je implementovat vesmírnou taktickou akční hru Space Naval Combat v prostředí .NET a rozebrat použité prostředky pro vývoj her v .NET.
Koncept hry je následující: - Hráči bojují v prostorově omezených arénách, každý se svou vlastní lodí. Lodě se pohybují v rovině, ale vykreslovány jsou plně 3D, s pohyblivou kamerou. - Práce se bude soustředit primárně na implementaci části pro více hráčů a bude tedy obsahovat serverovou a klientskou část pro hru po síti. - Nad touto implementací pak bude diskutovat některé z použitých technik a technologií, zejména hardwarově akcelerovanou fyziku a síťování. - Hra by měla mít relativně jednoduché ovládání a organizace obsahu by měla umožňovat jednoduché přidávání dalšího obsahu. - Hra bude implementována v jazyce C# 3.0 platformy .NET, za použití Microsoft XNA Framework 3.1 [2]. O fyziku se bude starat nVidia PhysX [5], fyzikální engine podporující hardwarovou akceleraci. Síťovou část pokryje knihovna na bázi protokolu UDP. - Práce bude obsahovat kompletní uživatelskou a programátorskou dokumentaci. |
References |
[1] Learning XNA 3.0 - Aaron Reed
[2] XNA 3.0 Game Programming Recipes - Riemer Grootjans [3] Shawn Hargreaves blog ( http://blogs.msdn.com/b/shawnhar ), práce ( http://www.talula.demon.co.uk/ ) [4] Glenn Fiedler ( http://gafferongames.com/ ) [5] nVidia PhysX page ( http://developer.nvidia.com/object/physx.html ) |