Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Space Naval Combat - Simulátor vesmírných bitev
Thesis title in Czech: Space Naval Combat - Simulátor vesmírných bitev
Thesis title in English: Space Naval Combat - Space Battle Simulator
Key words: .NET, PhysX, hra, vesmír, simulátor
English key words: .NET, PhysX, simulator, game, space
Academic year of topic announcement: 2010/2011
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Software Engineering (32-KSI)
Supervisor: RNDr. Jakub Klímek, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 11.11.2010
Date of assignment: 11.11.2010
Date and time of defence: 20.06.2011 09:00
Date of electronic submission:27.05.2011
Date of submission of printed version:27.05.2011
Date of proceeded defence: 20.06.2011
Opponents: RNDr. Jakub Malý, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Cílem práce je implementovat vesmírnou taktickou akční hru Space Naval Combat v prostředí .NET a rozebrat použité prostředky pro vývoj her v .NET.
Koncept hry je následující:
- Hráči bojují v prostorově omezených arénách, každý se svou vlastní lodí. Lodě se pohybují v rovině, ale vykreslovány jsou plně 3D, s pohyblivou kamerou.
- Práce se bude soustředit primárně na implementaci části pro více hráčů a bude tedy obsahovat serverovou a klientskou část pro hru po síti.
- Nad touto implementací pak bude diskutovat některé z použitých technik a technologií, zejména hardwarově akcelerovanou fyziku a síťování.
- Hra by měla mít relativně jednoduché ovládání a organizace obsahu by měla umožňovat jednoduché přidávání dalšího obsahu.
- Hra bude implementována v jazyce C# 3.0 platformy .NET, za použití Microsoft XNA Framework 3.1 [2]. O fyziku se bude starat nVidia PhysX [5], fyzikální engine podporující hardwarovou akceleraci. Síťovou část pokryje knihovna na bázi protokolu UDP.
- Práce bude obsahovat kompletní uživatelskou a programátorskou dokumentaci.
References
[1] Learning XNA 3.0 - Aaron Reed
[2] XNA 3.0 Game Programming Recipes - Riemer Grootjans
[3] Shawn Hargreaves blog ( http://blogs.msdn.com/b/shawnhar ), práce ( http://www.talula.demon.co.uk/ )
[4] Glenn Fiedler ( http://gafferongames.com/ )
[5] nVidia PhysX page ( http://developer.nvidia.com/object/physx.html )
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html