Sociální pluginy: historie a využití
Thesis title in Czech: | Sociální pluginy: historie a využití |
---|---|
Thesis title in English: | Social plugins: history and usage |
Key words: | sociální pluginy, like tlačítko, sdílení informací na internetu, sociální sítě, sociální media, Facebook, Delicious, web, internet, webová analytika, návštěvnost webu, webové služby |
English key words: | social plugins, like button, information sharing on the internet, social sites, social media, Facebook, Delicious, web, internet, web analytics, website traffic, web services |
Academic year of topic announcement: | 2010/2011 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studies (21-UISKNM) |
Supervisor: | Mgr. Josef Šlerka, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 31.10.2010 |
Date of assignment: | 31.10.2010 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Date and time of defence: | 06.06.2011 00:00 |
Date of electronic submission: | 04.05.2011 |
Date of proceeded defence: | 06.06.2011 |
Submitted/finalized: | committed by student and finalized |
Opponents: | Mgr. Adam Zbiejczuk |
Guidelines |
Cílem práce je představit rozmach v užívání sociálních pluginů, které slouží k propojování a sdílení informací napříč internetem, nejčastěji v rámci sociálních sítí. Diplomová práce má za úkol rovněž rozebrat přínos sociálních pluginů z pohledu uživatele i majitele webu a to za pomoci uživatelského průzkumu a analýzy webu.
1. Vymezení pojmu "sociální plugin" a typy sociálních pluginů 2. Praktické využití sociálních pluginů na internetu - přínos a další potenciál z pohledu majitele webu 3. Dopady sociálních pluginů na komunikaci a význam pluginů pro uživatele 4. Průzkum: ochota uživatelů internetu sdílet osobní informace 5. Analýza: úspěšnost jednotlivých sociálních pluginů Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
References |
QUALMAN, Erik. Socialnomics: How Social Media Transforms the Way We Live and Do Business. 1. vyd. New Jersey : Wiley, 2009. 320 s. ISBN 0470638842.
SAFKO, Lon. The Social Media Bible: Tactics, Tools, and Strategies for Business Success. New Jersey : Wiley, 2010. 771 s. ISBN 0470623977. Facebook developers [online]. 2010 [cit. 2010-10-10]. Dostupné z WWW: . |