Analýza a priori jako součást přípravy učitele na výuku
Thesis title in Czech: | Analýza a priori jako součást přípravy učitele na výuku |
---|---|
Thesis title in English: | A priori analysis as a part of teacher’s lesson planning |
Key words: | analýza a priori, příprava učitele na výuku, teorie didaktických situací, Diofantova úloha |
English key words: | a priori analysis, teacher’s lesson plan, Theory of didactical situations in Mathematics, problem of Diophantus |
Academic year of topic announcement: | 2010/2011 |
Thesis type: | dissertation |
Thesis language: | čeština |
Department: | Oddělení pro vědeckou činnost (41-OVC) |
Supervisor: | prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 22.10.2010 |
Date of assignment: | 22.10.2010 |
Date and time of defence: | 03.02.2014 12:45 |
Date of electronic submission: | 01.10.2013 |
Date of submission of printed version: | 30.09.2013 |
Date of proceeded defence: | 03.02.2014 |
Course: | Dissertation (ODSZDIS01) |
Opponents: | prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. |
doc. PaedDr. Jana Coufalová, CSc. | |