Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Zjišťování uživatelských preferencí pro internetový obchod
Thesis title in Czech: Zjišťování uživatelských preferencí pro internetový obchod
Thesis title in English: Acquiring user preferences for eshop
Key words: uživatelské preference, internetový obchod, uživatelovi oblíbené výrobky
English key words: user preferences, internet shop, user’s favorite’s products
Academic year of topic announcement: 2010/2011
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Software Engineering (32-KSI)
Supervisor: prof. RNDr. Peter Vojtáš, DrSc.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 03.06.2010
Date of assignment: 03.06.2010
Date and time of defence: 20.06.2011 09:00
Date of electronic submission:26.05.2011
Date of submission of printed version:26.05.2011
Date of proceeded defence: 20.06.2011
Opponents: RNDr. Alan Eckhardt, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Implicitní metodou hodnocení myslíme clickstream neboli to, že uživatel k danému výrobku přidá svoje hodnocení jak se mu daný výrobek zamlouvá. Uživatele budou hodnotit výrobek například číslem od 0 do 20, hodnocení bude prováděno statistickými metodami (např. u každého výrobku z dané kategorie bude spočítán aritmetický průměr z jeho hodnocení a podle těchto průměrů budou výrobky v dané kategorii při vypisování seřazeny od výrobku s nejlepším hodnocením po nejhůře ohodnocené). Pomocí váženého průměru budou vypsány nejlépe ohodnocené výrobky v celém obchodě. Vytvořenou zpětnou vazbou tím získává výrobce informaci o zájmu o jeho výrobky na trhu a zároveň distributor (administrator) může přesouvat v rámci internetové obchodu výrobky na lepší pozice. Nedílmnou součástí práce je implementace.
References
http://php.net/
http://dev.mysql.com/doc/
Branislav Václav. Modely uživatelských preferencí v prostředí webových obchodů,diplomová práce MFF UK Praha 2010
Preliminary scope of work
Cílem této práce bude vytvoření internetového obchodu (v doméně zdravotnické ale přenesitelný), kde bude pro zjištění uživatelských preferencí použita implicitní metoda hodnocení. Za pomoci této metody se bude pro každou kategorii výrobků vracet uživateli výrobky nejvíce preferované.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html