Sebepojetí intelektově nadaných žáků 2. stupně ZŠ a víceletého gymnázia
Thesis title in Czech: | Sebepojetí intelektově nadaných žáků 2. stupně ZŠ a víceletého gymnázia |
---|---|
Thesis title in English: | Self-Concept of intellectually talented pupils of different types of basic education |
Academic year of topic announcement: | 2009/2010 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Katedra psychologie (41-KPSY) |
Supervisor: | doc. PhDr. Lenka Hříbková, CSc. |
Author: | hidden - assigned by the advisor |
Date of registration: | 08.03.2010 |
Date of assignment: | 08.03.2010 |
Date and time of defence: | 06.06.2011 15:45 |
Venue of defence: | M404 |
Date of electronic submission: | 03.04.2011 |
Date of proceeded defence: | 06.06.2011 |
Opponents: | doc. PhDr. Dobromila Trpišovská, CSc. |
Guidelines |
Cílem práce je zjistit zda a případně jak se liší struktura sebepojetí specifické žákovské populace - nadaných žáků navštěvujících druhý stupeň běžné ZŠ a víceleté gymnázium. Má typ navštěvované školy vliv na formování sebepojetí? Empirická část bude obsahovat analýzu a interpretaci dat, které získám od výše uvedených skupin žáků prostřednictvím volných odpovědí na položenou otázku. |
References |
Blatný, Macek P., Plháková A.: Temperament, inteligence, sebepojetí. Tišnov: Brno 2003
Macek, P., Lacinová, L.: Vztahy v dospívání. Brno: Barrister and Principal 2006 Hříbková, L.: Nadání a nadaní. Praha: Grada 2009 Blatný, I.: Sebepojetí v osobnostním kontextu. Brno: MU 2002. |