Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Sebepojetí intelektově nadaných žáků 2. stupně ZŠ a víceletého gymnázia
Thesis title in Czech: Sebepojetí intelektově nadaných žáků 2. stupně ZŠ a víceletého gymnázia
Thesis title in English: Self-Concept of intellectually talented pupils
of different types of basic education
Academic year of topic announcement: 2009/2010
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Katedra psychologie (41-KPSY)
Supervisor: doc. PhDr. Lenka Hříbková, CSc.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 08.03.2010
Date of assignment: 08.03.2010
Date and time of defence: 06.06.2011 15:45
Venue of defence: M404
Date of electronic submission:03.04.2011
Date of proceeded defence: 06.06.2011
Opponents: doc. PhDr. Dobromila Trpišovská, CSc.
 
 
 
Guidelines
Cílem práce je zjistit zda a případně jak se liší struktura sebepojetí specifické žákovské populace - nadaných žáků navštěvujících druhý stupeň běžné ZŠ a víceleté gymnázium. Má typ navštěvované školy vliv na formování sebepojetí? Empirická část bude obsahovat analýzu a interpretaci dat, které získám od výše uvedených skupin žáků prostřednictvím volných odpovědí na položenou otázku.
References
Blatný, Macek P., Plháková A.: Temperament, inteligence, sebepojetí. Tišnov: Brno 2003
Macek, P., Lacinová, L.: Vztahy v dospívání. Brno: Barrister and Principal 2006
Hříbková, L.: Nadání a nadaní. Praha: Grada 2009
Blatný, I.: Sebepojetí v osobnostním kontextu. Brno: MU 2002.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html