Your browser does not support JavaScript, or its support is disabled. Some features may not be available.
Perception of Attractiveness of Poland as a Tourism Space by Population of Czechia
Thesis title in Czech:
Percepce atraktivity Polska jako turistického prostoru pro obyvatele Česka
Thesis title in English:
Perception of Attractiveness of Poland as a Tourism Space by Population of Czechia
Key words:
cestovní ruch, cestovní kanceláře, analýza percepce, atraktivita cestovního ruchu, turistický potenciál Polska, nabídka cestovního ruchu, turistická destinace, cestopisy, marketing cestovního ruchu, Internet
English key words:
tourism, travel agencies, analysis of perception, tourism attractiveness, tourist potential of Poland, tourism offer, tourist destination, travellogues, marketing in tourism, Internet
Academic year of topic announcement:
2004/2005
Thesis type:
dissertation
Thesis language:
angličtina
Department:
Department of Social Geography and Regional Development (31-340)
Supervisor:
RNDr. Jiří Vágner, Ph.D.
Author:
hidden - assigned by the advisor
Date of registration:
01.10.2004
Date of assignment:
01.10.2004
Date of electronic submission: 24.04.2012
Date of proceeded defence:
26.06.2012
Opponents:
prof. RNDr. Tadeusz Siwek, CSc.
prof. Andrzej Kowalczyk
Preliminary scope of work
Teoretické koncepty a zarámování cestovního ruchu Polska, metodika - šetření různých skupin českých obyvatel, subjektů v CR, zdrojů pro CR, doporučující závěry pro marketing a propagaci