Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Perception of Attractiveness of Poland as a Tourism Space by Population of Czechia
Thesis title in Czech: Percepce atraktivity Polska jako turistického prostoru pro obyvatele Česka
Thesis title in English: Perception of Attractiveness of Poland as a Tourism Space by Population of Czechia
Key words: cestovní ruch, cestovní kanceláře, analýza percepce, atraktivita cestovního ruchu, turistický potenciál Polska, nabídka cestovního ruchu, turistická destinace, cestopisy, marketing cestovního ruchu, Internet
English key words: tourism, travel agencies, analysis of perception, tourism attractiveness, tourist potential of Poland, tourism offer, tourist destination, travellogues, marketing in tourism, Internet
Academic year of topic announcement: 2004/2005
Thesis type: dissertation
Thesis language: angličtina
Department: Department of Social Geography and Regional Development (31-340)
Supervisor: RNDr. Jiří Vágner, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 01.10.2004
Date of assignment: 01.10.2004
Date of electronic submission:24.04.2012
Date of proceeded defence: 26.06.2012
Opponents: prof. RNDr. Tadeusz Siwek, CSc.
  prof. Andrzej Kowalczyk
 
 
Preliminary scope of work
Teoretické koncepty a zarámování cestovního ruchu Polska, metodika - šetření různých skupin českých obyvatel, subjektů v CR, zdrojů pro CR, doporučující závěry pro marketing a propagaci
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html