Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Modely uživatelských preferencí v prostředí webovských obchodů
Thesis title in Czech: Modely uživatelských preferencí v prostředí webovských obchodů
Thesis title in English: Models of user preferences in e-shop environment
Academic year of topic announcement: 2009/2010
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Software Engineering (32-KSI)
Supervisor: prof. RNDr. Peter Vojtáš, DrSc.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 30.10.2009
Date of assignment: 30.10.2009
Date and time of defence: 02.02.2010 00:00
Date of electronic submission:02.02.2010
Date of proceeded defence: 02.02.2010
Opponents: RNDr. Matúš Ondreička, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Prvotním cílem diplomové práce bude získat přehled v široké oblasti uživatelských preferencí v prostředí webovských obchodů. Řešitel implementuje framework pro práci s uživatelskými preferencemi v prostředí webovských obchodů. Jako ukázku si vybere model, jednu metodu učení a zobrazování výsledků a otestuje na nalezených benchmarcích nebo testovacích datech. Součástí práce jsou praktické experimenty. Nedílnou součástí práce je i sběr dat.
References
T. Horváth, P. Vojtáš: Efficient induction for Monotone Graded Classifciation. Porto, Portugal, 2004.
T. Horváth, P. Vojtáš: Fuzzy induction via generalized annotated programs. Dortmund, Germany, 2004.
Daniela Godoy, et al. User Profiling in Personal information agents (2005) http://citeseer.ist.psu.edu/godoy05user.html
Bude upřesňováno
Preliminary scope of work
Prvotním cílem diplomové práce bude získat přehled v široké oblasti uživatelských preferencí v prostředí webovských obchodů. Tato problematika se dělí na několik oblastí, mimo jiné na modely preferencí, vizualizace preferencí, vyhledávání s preferencema, uživatelské profily, implicitní - explicitní zjišťování preferencí .... V pozadí je potřeba najít obecnou reprezentaci uživatelských preferencí v prostředí. Hlavním problémem je překonání modelu preferencí reprezentovaného konjunktivními rozsahovými dotazy a přiblížení se k "modelu desetiboje".
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html