Editor pro IVE - objekty a lokace
Thesis title in Czech: | Editor pro IVE - objekty a lokace |
---|---|
Thesis title in English: | Editor for project IVE - objects and areas |
Academic year of topic announcement: | 2006/2007 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI) |
Supervisor: | doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 30.10.2006 |
Date of assignment: | 30.10.2006 |
Date and time of defence: | 24.06.2008 00:00 |
Date of electronic submission: | 24.06.2008 |
Date of proceeded defence: | 24.06.2008 |
Opponents: | RNDr. Tomáš Poch, Ph.D. |
Guidelines |
IVE je simulátor virtuálních lidí vyvinutý na MFF UK. Student vytvoří část editoru pro tento projekt. Cílem tvorby editoru je zpřístupnit IVE pro potřeby výuky algoritmů pro řízení virtuálních postav.
Druhou část vytvoří student Martin Juhász. Editor obecně bude umožňovat: - editovat objekty, lokace, procesy a řídící systémy virtuálních postav (tzv. génie). - ukládat a načítat data ve formátu IVE (xml, java) - poskytovat repository pro objekty a procesy Pan Vorba bude zodpovědný za jádro editoru, části pro editování objektů a lokací a za repository objektů. Součástí práce je i rešerše z oblasti nástrojů pro prototypování algoritmů pro řízení virtuálních postav v počítačových hrách a výukových aplikacích. |
References |
Brom, C., Lukavský, J., Šerý, O., Poch, T., Šafrata, P.: Affordances and level-of-detail AI for virtual humans. In: Proceedings of Game Set and Match 2, The Netherlands, Delft (2006)
Dokumentace projektu IVE Bída, M., Burket, O., Brom, C., Gemrot, J.: Pogamut - Platforma pro prototypování botů v Unreal Tournamentu In: Jozef Kelemen, Vladimír Kvasnička (eds.): Sborník příspěvků z konference Kognice a umělý život, Slezská Universita v Opavě, Třešť (2006) 67-74 (in Czech) |