Grafický editor pro hierarchické reaktivní plány
Thesis title in Czech: | Grafický editor pro hierarchické reaktivní plány |
---|---|
Thesis title in English: | Graphical editor for hierarchical reactive plans |
Academic year of topic announcement: | 2005/2006 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | |
Department: | Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI) |
Supervisor: | doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 28.11.2005 |
Date of assignment: | 28.11.2005 |
Guidelines |
Hierarchické reaktivní metody (HR) se často používají pro řízení chování autonomních agentů z počítačových her. Jednou z HR metod je POSH. Ve stávající implementaci POSHe se HR plány musí zapisovat v externím editoru. Student jednak vytvoří grafický editor HR plánů, který bude znát syntaxi POSHe, jednak pro ladící účely spojí editor a použitou implementaci POSHe s vhodným virtuálním světem pro autonomní agenty (například Unreal Tournamentem či Enty) a dále vytvoří tutoriál pro zapisování plánů v editoru. Pro spojování práce s externím virtuálním světem použije student již definovaných rozhraní. |
References |
1. Práce Joanny Bryson a jejích studentů. http://www.cs.bath.ac.uk/~jjb/
2. Projekt Enti. Dokumentace a příslušné články. http://ckl.mff.cuni.cz/~bojar/enti/ 3. Prostředí Unreal Tournamentu a popisy rozhraní. http://aiproject.wz.cz/index.html |