Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Současný stav a možnosti výuky informační gramotnosti na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze
Thesis title in Czech: Současný stav a možnosti výuky informační gramotnosti na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze
Thesis title in English: The current state and possibilities of information literacy instruction at Faculty of Arts of Charles University in Prague
Academic year of topic announcement: 2006/2007
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK)
Supervisor: Mgr. Josef Schwarz
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 10.09.2007
Date of assignment: 10.09.2007
Administrator's approval: not processed yet
Date and time of defence: 04.09.2007 00:00
Date of electronic submission:04.09.2007
Date of proceeded defence: 04.09.2007
Submitted/finalized: finalized
Opponents: PhDr. Mgr. Marta Machytková
 
 
 
Preliminary scope of work
Bakalářská práce popisuje vybraná teoretická východiska a zkušenosti z výuky informační gramotnosti, podle nichž jsou v závěru formulována některá doporučení k rozvoji informační výuky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze (http://www.ff.cuni.cz/). Práce se skládá ze tří částí, kde jsou popsány vybrané příklady z teorie i praxe tak, aby je bylo možné v poslední části aplikovat. První část se zaměřuje pouze na teorii a vyjádření obsahu pojmu informační gramotnosti. Práce pokračuje druhou částí, kde je představena situace informačního vzdělávání v České republice. Později se popis zaměřuje také na prostředí vysokých škol. V poslední, třetí části jsou zahrnuty vybrané metody a trendy informační výuky. Po zhodnocení výsledků provedeného průzkumu informační gramotnosti studentů, jsou nakonec popsána některá doporučení k rozvoji informační výchovy na Filozofické fakultě. V přílohách lze najít zpracovaný průzkum.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html