Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 372)
Thesis details
   Login via CAS
Blokový a střídavý nácvik dovedností u žáků ZŠ
Thesis title in Czech: Blokový a střídavý nácvik dovedností u žáků ZŠ
Thesis title in English: Block and Random Skills Practice for elementary school pupils
Key words: pohybové učení, retence,
English key words: motor learning, retention
Academic year of topic announcement: 2023/2024
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Social Sciences Foundation in Kinanthropology (51-300000)
Supervisor: PhDr. Radka Peřinová, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 26.01.2024
Date of assignment: 26.01.2024
Date and time of defence: 29.08.2024 10:15
Venue of defence: U17, H218, Seminární místnost - Katedra společenskovědního základu v kinantropologii a sportovních her
Date of electronic submission:04.07.2024
Date of submission of printed version:03.07.2024
Date of proceeded defence: 29.08.2024
Opponents: PhDr. Kristýna Hubená, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
- Vyhledat, prostudovat a zpracovat do teoretických východisek odbornou literaturu zaměřenou k tématu práce. (Motorické učení, nácvik pohyb. dovedností, blokový a střídavý nácvik, zjišťování a hodnocení efektu učení, specifika školní TV z pohledu nácviku dovedností, specifika dotčené věkové skupiny žáků...).
- Vybrat vhodný metodologický přístup vzhledem k sledovanému cíli a připravit výzkumný plán. (Navrženo je výběrové šetření, výzkumný soubor na základě dostupnosti.)
- Realizovat empirickou část.(Dbejte na zodpovědný sběr dat, včetně zaznamenání případných relevantních faktorů, které mohou výsledky studie ovlivnit.)
- Začít psát a průběžně konzultovat (Zachovat doporučenou strukturu závěrečné práce: úvod, problém a cíle práce, teoretická východiska, výzkumné metody, výsledky, diskuse, závěr, literatura, případně přílohy)
- pozor citujte literaturu dle fakultou aktuálně požadované citační normy (nyní APA 7)
References
Schmidt, R. A., & Lee, T. D. (2019). Motor learning and performance: From principles to application. Human Kinetics.¨
Hendl, J. (2006). Přehled statistických metod zpracování dat: Analýza a metaanalýza dat.
Armour, K. (2013). Sport pedagogy: An introduction for teaching and coaching. Routledge.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html