Balancování rogue-like strategie pomocí umělé inteligence
Thesis title in Czech: | Balancování rogue-like strategie pomocí umělé inteligence |
---|---|
Thesis title in English: | Balancing of a rogue-like strategy using artificial intelligence |
Key words: | Strategie|Herní design|Umělá inteligence|Rogue-like|Balancování |
English key words: | Strategy|Game design|Artificial intelligence|Rogue-like|Balancing |
Academic year of topic announcement: | 2023/2024 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI) |
Supervisor: | RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 27.09.2023 |
Date of assignment: | 27.09.2023 |
Confirmed by Study dept. on: | 09.10.2023 |
Guidelines |
V herních studiích se typicky kontrolou vyváženosti hry zabývají početné týmy testerů.
Tato práce si klade za cíl pokusit se část tohoto procesu zautomatizovat pomocí technik umělé inteligence. Na vlastní hře budeme demonstrovat možnost využití AI při herním designu. Součástí práce bude hra hratelná v grafickém rozhraní a zároveň verze hratelná v konzoli, která bude hrát roli balancované hry. Pro tuto hru najdeme několik úspěšných agentů a analýzou strategií těchto agentů získáme podklady pro změny herních prvků. |
References |
Dokumentace .NET dostupné z: https://learn.microsoft.com/en-us/dotnet/csharp/language-reference/
Russell, Stuart J., Norvig Peter. Artificial intelligence: a modern approach. 4th ed. 2020. Bishop, Christopher M. Pattern Recognition and Machine Learning, 2006 Millington Ian, Funge John Artificial Intelligence for Games, 2nd Edition, 2009 Schell J., The Art of Game Design: A Book of Lenses. A K Peters/CRC Press, 2nd ed., 2014 Kavanagh, William J., Miller, A., Norman, G. and Andrei, O. Balancing turn-based games with chained strategy generation. IEEE Transactions on Games, 2019 |