Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Komparace předvolebních kampaní V. Zelenského a P. Porošenka v roce 2019
Thesis title in Czech: Komparace předvolebních kampaní V. Zelenského a P. Porošenka v roce 2019
Thesis title in English: The Comparison of the election campaigns of V. Zelenskiy and P. Poroshenko in 2019
Key words: volby, předvolební kampaň, Ukrajina, politický marketing, prezidentská debata
English key words: elections, election campaign, Ukraine, political marketing, presidential debate
Academic year of topic announcement: 2022/2023
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Political Science (23-KP)
Supervisor: PhDr. Josef Mlejnek, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 25.06.2023
Date of assignment: 25.06.2023
Date and time of defence: 12.06.2024 08:00
Venue of defence: Areál Jinonice, B330, 330, seminární místnost IPS
Date of electronic submission:30.04.2024
Date of proceeded defence: 12.06.2024
Opponents: Mgr. Michal Malý
 
 
 
Guidelines
Bakalářská práce se bude zabývat komparací předvolebních kampaní Volodymyra Zelenského a Petra Porošenka v prezidentských volbách v roce 2019.
Teoretická část práce představí odborný přístup k předvolebním kampaním obecně a k politickému marketingu zvlášť. Praktická část práce se zaměří na komparativní analýzu obsahu zkoumaných předvolebních kampaní, a to na základě představení kandidátova elektorátu, jeho prezence na sociálních sítích a účasti v prezidentské debatě. Bude také popsáno profesní a politické zázemí obou kandidátů a jejich cesta ke kandidatuře v prezidentských volbách.

Předpokládaná osnova práce:

1. Teorie: předvolební kampaně a politický marketing.
2. Politická pozice kandidátu před volbami:
a. Politický profil V. Zelenského před volbami
b. Politický profil P. Porošenka před volbami
3. Komparace obsahu předvolební kampaně:
a. Komparace prezence na sociálních sítích
b. Komparace celkového obrazu kandidátů před elektorátem
c. Analýza prezidentských debat
4. Závěr
References
1. Eibl, Otto, Roman Chytilek a Anna Matušková. 2012. Teorie a metody politického marketingu. Brno: Centrum pro studium demokracie.
2. Stanyer, James. Modern political communication: Mediated politics in certain times. Camvrige: Polity Press, 2007
3. Macková, Alena. Nová média v politické komunikaci: Politici, občané a online sociální sítě. MUNI Press, 2017.
4. Kreček, J: Politická komunikace od res publica po public relations. Grada, 2013.
5. Bradová, E: Negativní kampaně a politická reklama ve volbách. Periplum, 2008.
Preliminary scope of work
Daná práce se bude zabývat komparací volebních kampaní dvou zmíněných kandidátů. Zaměří se především na komparaci instrumentů použitých během kampaně, na komparaci politického marketingu a též na předvolební prezidentskou debatu.
Preliminary scope of work in English
This thesis will deal with the comparison of the election campaigns of the two mentioned candidates. It will be deal primarily with the comparison of the instruments used during the campaign, the comparison of the political marketing and researching presidential debate.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html