Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 393)
Thesis details
   Login via CAS
Kázeňské problémy žáků spojené s přechodem z 1. na 2. stupeň základní školy
Thesis title in Czech: Kázeňské problémy žáků spojené s přechodem z 1. na 2. stupeň základní školy
Thesis title in English: Student Disciplinary Issues in Connection with the Transition from the First to the Second Stage of Elementary School
Key words: 1. stupeň ZŠ, 2. stupeň ZŠ, kázeňské problémy, přechod mezi dvěma stupni ZŠ, základní vzdělávání
English key words: first stage of elementary school, second stage of elementary school, discipline issues, transition between two stages of elementary school, elementary education
Academic year of topic announcement: 2022/2023
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Supervisor: prof. PaedDr. Stanislav Bendl, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 11.05.2023
Date of assignment: 11.05.2023
Confirmed by Study dept. on: 11.04.2024
Date and time of defence: 12.09.2024 14:00
Venue of defence: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Date of electronic submission:10.07.2024
Date of proceeded defence: 12.09.2024
Course: Diploma Thesis (OSZD105PG)
Opponents: PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
I. Studující vyhledá a zpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Zpracuje analýzu a komparaci různých přístupů ke zkoumané problematice.

II. Studující navrhne a realizuje empirické šetření, vypracuje popis výzkumné metodologie. Provede analýzu dat a jejich interpretaci, v diskusi propojí výsledky šetření s teoretickými poznatky.

III. Všechny zásadní kroky studující průběžně konzultuje s vedoucím práce. Formální úprava práce bude odpovídat požadavkům příslušného Opatření děkana, které se týká závěrečných prací.
References
ANDERSON, W., Lorin. School transitions: beginning of the end or a new beginning? International Journal of Educational Research. 2000, vol. 33, no. 4, s. 325-339. ISSN 0883-0355. Dostupné z: https://doi.org/10.1016/S0883-0355(00)00020-3.
BENDL, Stanislav. Jak předcházet nekázní aneb kázeňské prostředky. ISV, 2004. ISBN 80-86642-14-3.
BENDL, Stanislav. Kázeňské problémy ve škole. Triton, 2011. ISBN 978-80-7387-436-0.
DVOŘÁK, Dominik. Přechod mezi stupni základní školy: Od teoretického konceptu k možnostem facilitace. In: Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 57-61. ISBN 978-80-210-5553-7. Dostupné z: http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/dominikdvorak.pdf.
WALTEROVÁ, Eliška. Dva světy základní školy? - úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň. Karolinum, 2011. ISBN 978-80-846-2043-5.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html