Pracovní uplatnění absolventů středních škol Jedličkova ústavu ve společnosti
| Thesis title in Czech: | Pracovní uplatnění absolventů středních škol Jedličkova ústavu ve společnosti |
|---|---|
| Thesis title in English: | Analysis of Employment of Secondary School Graduates from Jedlička´s Institute in Society |
| Key words: | absolventi střední školy Jedličkova ústavu, tranzitní program, přechod na trh práce, bariéry ve společnosti, podpora absolventů |
| English key words: | absolvents of Jedlička institute, transition program, entry to the labour market, obstacles in society, support of absolvents |
| Academic year of topic announcement: | 2022/2023 |
| Thesis type: | diploma thesis |
| Thesis language: | čeština |
| Department: | Katedra speciální pedagogiky (41-KSP) |
| Supervisor: | doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. |
| Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
| Date of registration: | 21.02.2023 |
| Date of assignment: | 21.02.2023 |
| Confirmed by Study dept. on: | 12.04.2024 |
| Date and time of defence: | 10.09.2024 08:30 |
| Venue of defence: | M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt |
| Date of electronic submission: | 11.07.2024 |
| Date of proceeded defence: | 10.09.2024 |
| Course: | Diploma Thesis (OSZD105SP1) |
| Opponents: | PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. |
| Guidelines |
| Studentka vyhledá a rozpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Vypracuje analýzu a komparaci různých přístupů ke zkoumané problematice. Formuluje cíle svého výzkumného záměru, zvolí výzkumný design a metody sběru dat, svou volbu argumentuje. V souladu se zvolenou výzkumnou metodologií připraví a realizuje vlastní šetření. Provede analýzu dat a jejich interpretaci, v diskusi propojí výsledky šetření s dalšími odbornými poznatky.
Veškeré zásadní kroky studentka průběžně konzultuje s vedoucí práce. Formální úprava práce bude odpovídat požadavkům příslušného platného Opatření děkana, které se týká závěrečných prací. |
- assigned and confirmed by the Study Dept.