Well-being vysokoškolských studentů Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy se zaměřením na úspěch
Thesis title in Czech: | Well-being vysokoškolských studentů Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy se zaměřením na úspěch |
---|---|
Thesis title in English: | Well-being of university students of school of education with focus on achievement |
Key words: | úspěch, vysokoškolští studenti, well being, zdraví |
English key words: | achievement, university students, well being, health |
Academic year of topic announcement: | 2022/2023 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Supervisor: | PhDr. Jana Kočí, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 01.12.2022 |
Date of assignment: | 01.12.2022 |
Confirmed by Study dept. on: | 11.04.2024 |
Date and time of defence: | 23.05.2024 00:00 |
Venue of defence: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Date of electronic submission: | 14.04.2024 |
Date of proceeded defence: | 23.05.2024 |
Course: | Diploma Thesis (OSZD105VZ) |
Opponents: | PhDr. Alena Thorovská |
Guidelines |
Teoretická část: Teoretická část bude obsahovat obecné informace týkající se zdraví a well beingu, všech devět determinantů well beingu a podrobnější vliv úspěchu na well being vysokoškolských studentů.
Praktická část: Dotazník určený pro vysokoškolské studenty Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy zaměřený na well being |
References |
Literatura:
BUCHER, Anton A. Psychologie štěstí: Přeložil Ivan Ryšavý. Praha: Portál, 2021. ISBN 978-80-262-1737-4. SELIGMAN, Martin E.P. Vzkvétání. Jan Melvil publishing, 2014. ISBN 978-80-87270-95-0. DWECKOVÁ, Carol. Nastavení mysli: Nová psychologie úspěchu aneb naučte se využít svůj potenciál. Zoner Press, 2017. ISBN 978-80-7555-032-3. |
Preliminary scope of work |
Teoretická část: Teoretická část obsahuje základní informace týkající se zdraví, definici pojmu well-being, jednotlivé stavební kameny osobní pohody, dále popis modelu PERMA, PERMA+4 a nově vznikající PERMA5, poslední kapitoly jsou věnované vzdělávání vysokoškolských studentů a mému zvolenému pilíři well-beingu, a to úspěchu.
Praktická část: Praktická část obsahuje zvolené cíle a výzkumné otázky, metodiku, popis výzkumného vzorku a analýzu a interpretaci dat dotazníkového šetření, které bylo realizováno na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. |