Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 390)
Thesis details
   Login via CAS
Well-being vysokoškolských studentů Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy se zaměřením na úspěch
Thesis title in Czech: Well-being vysokoškolských studentů Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy se zaměřením na úspěch
Thesis title in English: Well-being of university students of school of education with focus on achievement
Key words: úspěch, vysokoškolští studenti, well being, zdraví
English key words: achievement, university students, well being, health
Academic year of topic announcement: 2022/2023
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Supervisor: PhDr. Jana Kočí, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 01.12.2022
Date of assignment: 01.12.2022
Confirmed by Study dept. on: 11.04.2024
Date and time of defence: 23.05.2024 00:00
Venue of defence: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Date of electronic submission:14.04.2024
Date of proceeded defence: 23.05.2024
Course: Diploma Thesis (OSZD105VZ)
Opponents: PhDr. Alena Thorovská
 
 
 
Guidelines
Teoretická část: Teoretická část bude obsahovat obecné informace týkající se zdraví a well beingu, všech devět determinantů well beingu a podrobnější vliv úspěchu na well being vysokoškolských studentů.
Praktická část: Dotazník určený pro vysokoškolské studenty Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy zaměřený na well being
References
Literatura:
BUCHER, Anton A. Psychologie štěstí: Přeložil Ivan Ryšavý. Praha: Portál, 2021. ISBN 978-80-262-1737-4.
SELIGMAN, Martin E.P. Vzkvétání. Jan Melvil publishing, 2014. ISBN 978-80-87270-95-0.
DWECKOVÁ, Carol. Nastavení mysli: Nová psychologie úspěchu aneb naučte se využít svůj potenciál. Zoner Press, 2017. ISBN 978-80-7555-032-3.
Preliminary scope of work
Teoretická část: Teoretická část obsahuje základní informace týkající se zdraví, definici pojmu well-being, jednotlivé stavební kameny osobní pohody, dále popis modelu PERMA, PERMA+4 a nově vznikající PERMA5, poslední kapitoly jsou věnované vzdělávání vysokoškolských studentů a mému zvolenému pilíři well-beingu, a to úspěchu.


Praktická část: Praktická část obsahuje zvolené cíle a výzkumné otázky, metodiku, popis výzkumného vzorku a analýzu a interpretaci dat dotazníkového šetření, které bylo realizováno na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html