Inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem na druhém stupni základních škol z pohledu pedagoga
Thesis title in Czech: | Inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem na druhém stupni základních škol z pohledu pedagoga |
---|---|
Thesis title in English: | Inclusion of student with different mother tongue at the second stage of primary schools from the point of view teachers |
Key words: | žák s odlišným mateřským jazykem z Ukrajiny, pedagog, podpora, podpůrné opatření, jazyková bariéra, školská poradenská zařízení |
English key words: | pupil with a different native language from Ukraine, teacher, support, support measures, language barrier, school counselling service |
Academic year of topic announcement: | 2022/2023 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Katedra speciální pedagogiky (41-KSP) |
Supervisor: | Mgr. Marie Komorná, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 24.11.2022 |
Date of assignment: | 24.11.2022 |
Confirmed by Study dept. on: | 12.04.2024 |
Date and time of defence: | 22.05.2025 00:00 |
Venue of defence: | Jungmannova 32, Praha 1, J204, J204, 2. patro, Katedra speciální pedagogiky |
Date of electronic submission: | 13.04.2025 |
Date of proceeded defence: | 22.05.2025 |
Course: | Diploma Thesis (OSZD105SP1) |
Opponents: | doc. PhDr. Zbyněk Němec, Ph.D. |
Guidelines |
Studentka vyhledá a rozpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Vypracuje analýzu a komparaci různých přístupů ke zkoumané problematice. Formuluje cíle svého výzkumného záměru, zvolí výzkumný design a metody sběru dat, svou volbu argumentuje. V souladu se zvolenou výzkumnou metodologií připraví a realizuje vlastní šetření. Provede analýzu dat a jejich interpretaci, v diskusi propojí výsledky šetření s dalšími odbornými poznatky.
Veškeré zásadní kroky studentka průběžně konzultuje s vedoucí práce. Formální úprava práce bude odpovídat požadavkům příslušného platného Opatření děkana, které se týká závěrečných prací. |