Procedurální generování obsahu do tahové strategické hry
Thesis title in Czech: | Procedurální generování obsahu do tahové strategické hry |
---|---|
Thesis title in English: | Procedural content generation for a turn-based strategy game |
Academic year of topic announcement: | 2022/2023 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Software and Computer Science Education (32-KSVI) |
Supervisor: | RNDr. Martin Pergel, Ph.D. |
Author: | Pavel Šindelář - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 22.09.2022 |
Date of assignment: | 22.09.2022 |
Confirmed by Study dept. on: | 11.10.2022 |
Guidelines |
Práce se bude zabývat zkoumáním různých způsobů procedurální tvorby obsahu a bude se snažit o co největší automatizaci. Generovaný obsah nebude mít za cíl napodobovat lidskou práci, nebo být realistický, ale cílem bude dosáhnout kvalitního herního zážitku. Uchazeč (po dohodě s vedoucím) vytipuje vhodné prostředky pro implementaci softwaru samočinně generujícího zejména mapy takové, aby některý z hráčů neměl přílišnou výhodu oproti ostatním. Řešitel se zaměří především na využití genetických algoritmů pro tento účel. Bude porovnávat a kombinovat jednotlivé vhodné přístupy. Funkčnost díla bude předvedena na projektu hry, kterou řešitel společně s dalšími kolegy vyvíjí jako ročníkový projekt. |
References |
S. Russell: Artificial Intelligence A Modern Approach, ISBN 978-9332518698, Pearson India, 2013.
Tanya Short, Tarn Adams (Eds.) Procedural Generation in Game Design, ISBN 978-1498799195, CRC Press, 2017. A.E. Eiben, J.E. Smith: Introduction to Evolutionary Computing, ISBN 978-3-662-44873-1, Springer, 2015. Ch. M. Bishop: Pattern Recognition and Machine Learning 1st Edition, ISBN 978-8132209065 Springer India, 2013. N. Shaker, J. Togelius, M. J. Nelson: Procedural Content Generation in Games, ISBN 9783319427140, Springer 2016. |