2D tahová hra v Unity s prvky procedurálního generování
Thesis title in Czech: | 2D tahová hra v Unity s prvky procedurálního generování |
---|---|
Thesis title in English: | 2D turn-based game in Unity with procedural generation elements |
Key words: | Unity|procedurální generování|2D|hra|tahová hra |
English key words: | Unity|procedural generation|2D|game|turn-based game |
Academic year of topic announcement: | 2021/2022 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Distributed and Dependable Systems (32-KDSS) |
Supervisor: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 11.07.2022 |
Date of assignment: | 11.07.2022 |
Confirmed by Study dept. on: | 18.07.2022 |
Date and time of defence: | 07.09.2023 09:00 |
Date of electronic submission: | 20.07.2023 |
Date of submission of printed version: | 20.07.2023 |
Date of proceeded defence: | 07.09.2023 |
Opponents: | Mgr. Vojtěch Černý |
Guidelines |
Cílem práce je vytvořit 2D počítačovou hru pro jednoho hráče v Unity s využitím procedurálního generování pro vytvoření obsahu do hry. Hra bude probíhat tahově, kdy se hráč během svého tahu může pohnout, nebo zahrát jednu z karet, které si na začátku tahu líznul z balíčku. Pomocí karet bude možné porazit nepřátele, kteří se pohybují po mapě a získat z nich předměty ovlivňující jaké karty se v balíčku nachází. Když hráč nasbírá dostatečně silné předměty a karty, může se pokusit porazit finálního nepřítele a tím vyhrát hru. Nepřátelé, mapa a předměty budou generovány procedurálně za použití vhodně vybraných metod. |
References |
* Noor Shaker, Julian Togelius, Mark J. Nelson: Procedural Content Generation in Games, http://pcgbook.com/, 2016
* Unity Game Engine documentation, https://unity3d.com/learn * Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010 * MSDN Library, https://msdn.microsoft.com/library |