Podpora seberegulace pedagogů a snižování stresu v prostředí základní školy
Thesis title in Czech: | Podpora seberegulace pedagogů a snižování stresu v prostředí základní školy |
---|---|
Thesis title in English: | Supporting Self-regulation and Reducing Stress of Teachers in Elementary School |
Key words: | program na snižování stresu, relaxace, seberegulace, stres, učitel, wellbeing |
English key words: | stress reduction program, relaxation, self-regulation, stress, teacher, wellbeing |
Academic year of topic announcement: | 2021/2022 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Katedra speciální pedagogiky (41-KSP) |
Supervisor: | PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 09.05.2022 |
Date of assignment: | 09.05.2022 |
Confirmed by Study dept. on: | 12.04.2024 |
Date and time of defence: | 20.01.2025 10:00 |
Venue of defence: | M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt |
Date of electronic submission: | 10.11.2024 |
Date of proceeded defence: | 20.01.2025 |
Course: | Diploma Thesis (OSZD105SP1) |
Opponents: | PhDr. PaedDr. Ing. Jan Tirpák, Ph.D. et Ph.D., MBA |
Award: | Thesis was put forward for an award |
Guidelines |
Studentka vyhledá a rozpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Vypracuje analýzu a komparaci různých přístupů ke zkoumané problematice. Formuluje cíle svého výzkumného záměru, zvolí výzkumný design a metody sběru dat, svou volbu argumentuje. V souladu se zvolenou výzkumnou metodologií připraví a realizuje vlastní šetření. Provede analýzu dat a jejich interpretaci, v diskusi propojí výsledky šetření s dalšími odbornými poznatky.
Veškeré zásadní kroky studentka průběžně konzultuje s vedoucí práce. Formální úprava práce bude odpovídat požadavkům příslušného platného Opatření děkana, které se týká závěrečných prací. |