Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 390)
Thesis details
   Login via CAS
Traffic – hra se simulací silniční sítě
Thesis title in Czech: Traffic – hra se simulací silniční sítě
Thesis title in English: Traffic – Road Network Simulation Game
Key words: Unity|.NET|silniční síť|Bézierova křivka
English key words: Unity|.NET|road network|Bézier curve
Academic year of topic announcement: 2021/2022
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Distributed and Dependable Systems (32-KDSS)
Supervisor: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 14.01.2022
Date of assignment: 14.01.2022
Confirmed by Study dept. on: 21.01.2022
Date and time of defence: 17.06.2022 09:00
Date of electronic submission:11.05.2022
Date of submission of printed version:16.05.2022
Date of proceeded defence: 17.06.2022
Opponents: RNDr. Jiří Švancara, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
Práce má za cíl implementovat hru pro mobilní zařízení se systémem Android, ve které bude hráč ovládat auto a projíždět připravenou silniční sítí sestávající ze silnic a křižovatek. Cílem hry bude fungovat jako taxikář/ka, tj. vyzvedávat počítačem řízené postavy a převážet je na určená místa. Grafika a fyzikální simulace bude realizována ve 3D prostoru, ale silniční síť bude zasazena pouze v rovině. Grafická stránka hry může být stylizována velmi zjednodušeně ve formě geometrických tvarů, a fyzikální simulace může mít vhodně arkádovou podobu.
Kromě základních konceptů může práce implementovat další rozšíření jako např.: počítačem řízené postavy se budou samovolně pohybovat po chodnících a přechodech pro chodce; nebo přidání počítačem řízených vozidel pohybujících se spolu s vozidlem hráče po silniční síti.
Součástí práce by měl být i editor herního světa (který ale nebude přístupný hráči ze hry). Editor by měl umožňovat přidávat silnice, určovat jejich tvar a spojovat je do křižovatek. Křižovatky budou bez určení přednosti a bez vodorovného dopravního značení. Dále bude v editoru možné přidat libovolný 3D model (např. budova nebo strom), který může ve hře sloužit jako překážka.
References
* Unity Game Engine, https://unity3d.com/learn
* Jeffrey Richter: CLR via C# (3rd Edition), Microsoft Press, February 2010
* Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010
* MSDN Library, https://msdn.microsoft.com/library
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html