Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Faktory ovlivňující přístup a motivaci žáků základních a středních škol k učení se první pomoci
Thesis title in Czech: Faktory ovlivňující přístup a motivaci žáků základních a středních škol k učení se první pomoci
Thesis title in English: Factors influencing the approach and motivation of primary and secondary school pupils to learn first aid
Academic year of topic announcement: 2021/2022
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Biology Education (31-180)
Supervisor: Mgr. Radim Kuba
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 03.11.2021
Date of assignment: 03.11.2021
Date of electronic submission:05.05.2022
Date of proceeded defence: 09.06.2022
Opponents: Mgr. Jana Poupová, Ph.D.
 
 
 
Preliminary scope of work
Výuka první pomoci ve školách je efektivní způsob, jak dostat důležitost znalosti první pomoci do povědomí co nejvíce lidem ve společnosti. Děti jsou díky jejich snadné motivaci, lehkému učení a retenci vědomostí vhodná cílová skupina pro získání vzdělané a trénované populace v poskytování první pomoci. V zemích, kde je výuka první pomoci povinnou součástí školních vzdělávacích plánů, vzrůstá míra přežití při náhlé zástavě srdce dvakrát až třikrát. Náplní této bakalářské práce je shromáždění informací z odborných studií a vytvoření literárního přehledu dle požadavků kladených na bakalářské práce na biologické sekci PřF UK v rácmi daného tématu. Práce se bude zabývat především tím, co ovlivňuje celkový přístup dětí k první pomoci a chuť učit se ji, jaké postupy by se žáci měli učit s odbornou oporou z hlediska vhodnosti vzhledem k jejich věkovým specifikům. Součástí práce je také shrnutí poznatků, jak zefektivnit výuku první pomoci na základních a středních školách (např. jestli je efektivnější výuka pedagogů či odborných zdravotnických pracovníků).
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html