Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 390)
Thesis details
   Login via CAS
Pohled spotřebitelek na menstruační stigma v reklamách na menstruační produkty
Thesis title in Czech: Pohled spotřebitelek na menstruační stigma v reklamách na menstruační produkty
Thesis title in English: Female consumer view on menstrual stigma in advertising of menstrual products
Key words: menstruace, tabu, stigmatizace, reklama, destigmatizace, periodpositive
English key words: menstruation, taboo, stigmatization, advertising, destigmatisation, periodpostive
Academic year of topic announcement: 2020/2021
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Marketing Communication and Public Relations (23-KMKPR)
Supervisor: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 18.09.2021
Date of assignment: 18.09.2021
Date and time of defence: 13.09.2022 09:00
Venue of defence: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H013, Hollar - místn. č. 013
Date of electronic submission:02.08.2022
Date of proceeded defence: 13.09.2022
Opponents: PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D.
 
 
 
URKUND check:
Preliminary scope of work
Bakalářská práce se bude zabývat tím, jak české spotřebitelky vnímají menstruační stigma, se kterým často pracují reklamy inzerující menstruační produkty. Popíše, jakým směrem se komunikace tohoto tématu v posledních letech ubírá a jak k němu přistupují značky prodávající menstruační produkty ve svých reklamách. Cílem práce bude zjistit, jak toto téma vnímají samy spotřebitelky. Výsledek dotazníkového šetření by měl ukázat, zda si myslí, že menstruační stigma je v naší společnosti stále stejně „zakořeněné“ či nikoliv a také zda jim komunikace značek, které tyto produkty prodávají, přijde přesvědčivá nebo naopak.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html