Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Umělá inteligence v karetních hrách pro více hráčů
Thesis title in Czech: Umělá inteligence v karetních hrách pro více hráčů
Thesis title in English: Artificial Intelligence in Multiplayer Card Games
Academic year of topic announcement: 2020/2021
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic (32-KTIML)
Supervisor: Mgr. Martin Pilát, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 24.02.2021
Date of assignment: 21.03.2021
Confirmed by Study dept. on: 06.04.2021
Guidelines
Karetní a deskové hry díky velké míře náhodnosti a často složitým mechanikám představují zajímavou výzvu pro umělou inteligenci. Cílem práce je implementovat několik karetních her a prozkoumat možnosti umělé inteligence při jejich hraní.

Studentka prozkoumá několik (cca 3) karetních her a typů umělé inteligence, které se pro ně dají použít. Následně bude vytvořen testovací framework, který bude obsahovat implementace těchto her (buď studentkou implementované, nebo existující). Následně studentka implementuje několik typů umělé inteligence pro tyto hry, natrénuje je, porovná mezi sebou a vyhodnotí jejich kvalitu a vlastnosti.
References
[1] Guillermo Owen. Game Theory: 4th Edition. Emerald Group Publishing Limited, 2013. ISBN: 978-1-781-90507-4
[2] Ian Millington. AI for games. Third Edition. CRC Press, 2019. ISBN: 978-1-138-48397-2
[3] Guillaume Maurice Jean-Bernard Chaslot. Monte-carlo tree search. Maastricht University, 2010.
[4] Nikolaus Hansen, Dirk Arnold, Anne Auger. Evolution Strategies. In: Janusz Kacprzyk; Witold Pedrycz. Handbook of Computational Intelligence, Springer, 2015, 978-3-622-43504-5.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html