Analýza sociálních sítí klubů NHL
Thesis title in Czech: | Analýza sociálních sítí klubů NHL |
---|---|
Thesis title in English: | Analysis of social networks of NHL clubs |
Key words: | sociální sítě, NHL, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, obsahová analýza |
English key words: | social media, NHL, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, content analysis |
Academic year of topic announcement: | 2020/2021 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Management (51-400110) |
Supervisor: | doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 25.10.2020 |
Date of assignment: | 25.10.2020 |
Date and time of defence: | 20.01.2022 09:00 |
Venue of defence: | FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu |
Date of electronic submission: | 20.12.2021 |
Date of submission of printed version: | 20.12.2021 |
Date of proceeded defence: | 20.01.2022 |
Opponents: | PhDr. Vladimír Janák, CSc. |
Guidelines |
Vymezení problému
V dnešní době, kdy fanoušci nemohou na stadiony je obzvlášť důležitá činnost na sociálních sítích, ke kterým může mít přístup kdokoliv odklukoliv. Nicméně některé hokejové kluby na sociálních sítích nefungují zcela správně. Cíl výzkumného projektu Hlavním cílem této práce je zjistit využívání čtyř vybraných sociálních sítí kluby z NHL. Následné porovnání všech klubů povede k určitým doporučením, jak na těchto sociálních sítích fungovat. Druhým cílem je zjištění některých závislostí na úspěšnosti profilů jednotlivých klubů. Vědecká otázka x hypotéza Počet celkových fanoušků závisí na úspěšnosti klubu. Počet celkových fanoušků bude vyšší u klubů s více hráči jiné národnosti než americká nebo kanadská. Počet celkových fanoušků závisí na historii klubu. Podíl fanoušků na Facebooku bude více než 80 % na celkovém počtu fanoušků. U většiny týmů bude počet příspěvků na Facebooku větší v herní den než v den, kdy tým zápas nehraje. Výzkumný soubor Vybrané sociální sítě všech klubů NHL. Výzkumné metody Metody, které budou využity budou: sběr a analýza dat, porovnání. Sběr dat bude probíhat ze všech profilů klubů na sociálních sítích, následná popisná analýza pak pomůže k interpretaci dat. Předpokládané využití výsledků Ze získaných dat bude vyvozeno doporučení pro hokejové kluby jak fungovat na sociálních sítích. |
References |
Štědroň a kol.: Mezinárodní marketing, C.H.BECK
Štědroň a kol.: Mezináropdní marketing, Wolters Kluwer,2011 KARLÍČEK, M., KRÁL, P. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2011. 224 s. ISBN: 978-80-247-3541-2. VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. 4. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012. 324 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4005-8. Jak na sítě – Michelle Losekoot a Eliška Vyhnánková The Social Science Journal https://www.oberlo.com/blog/social-media-marketing-statistics https://www.smartinsights.com/social-media-marketing/social-media-strategy/new-global-social-media-research/ |