Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Analýza sociálních sítí klubů NHL
Thesis title in Czech: Analýza sociálních sítí klubů NHL
Thesis title in English: Analysis of social networks of NHL clubs
Key words: sociální sítě, NHL, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, obsahová analýza
English key words: social media, NHL, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, content analysis
Academic year of topic announcement: 2020/2021
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Management (51-400110)
Supervisor: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 25.10.2020
Date of assignment: 25.10.2020
Date and time of defence: 20.01.2022 09:00
Venue of defence: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Date of electronic submission:20.12.2021
Date of submission of printed version:20.12.2021
Date of proceeded defence: 20.01.2022
Opponents: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
 
 
 
Guidelines
Vymezení problému
V dnešní době, kdy fanoušci nemohou na stadiony je obzvlášť důležitá činnost na sociálních sítích, ke kterým může mít přístup kdokoliv odklukoliv. Nicméně některé hokejové kluby na sociálních sítích nefungují zcela správně.
Cíl výzkumného projektu
Hlavním cílem této práce je zjistit využívání čtyř vybraných sociálních sítí kluby z NHL. Následné porovnání všech klubů povede k určitým doporučením, jak na těchto sociálních sítích fungovat.
Druhým cílem je zjištění některých závislostí na úspěšnosti profilů jednotlivých klubů.
Vědecká otázka x hypotéza
Počet celkových fanoušků závisí na úspěšnosti klubu.
Počet celkových fanoušků bude vyšší u klubů s více hráči jiné národnosti než americká nebo kanadská.
Počet celkových fanoušků závisí na historii klubu.
Podíl fanoušků na Facebooku bude více než 80 % na celkovém počtu fanoušků.
U většiny týmů bude počet příspěvků na Facebooku větší v herní den než v den, kdy tým zápas nehraje.


Výzkumný soubor
Vybrané sociální sítě všech klubů NHL.
Výzkumné metody
Metody, které budou využity budou: sběr a analýza dat, porovnání. Sběr dat bude probíhat ze všech profilů klubů na sociálních sítích, následná popisná analýza pak pomůže k interpretaci dat.
Předpokládané využití výsledků
Ze získaných dat bude vyvozeno doporučení pro hokejové kluby jak fungovat na sociálních sítích.
References
Štědroň a kol.: Mezinárodní marketing, C.H.BECK
Štědroň a kol.: Mezináropdní marketing, Wolters Kluwer,2011
KARLÍČEK, M., KRÁL, P. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2011. 224 s. ISBN: 978-80-247-3541-2.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. 4. rozš. a aktualiz. vyd. Praha:
Grada, 2012. 324 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4005-8.
Jak na sítě – Michelle Losekoot a Eliška Vyhnánková
The Social Science Journal
https://www.oberlo.com/blog/social-media-marketing-statistics
https://www.smartinsights.com/social-media-marketing/social-media-strategy/new-global-social-media-research/
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html